טיפולים

טיפולים
יצירת קשר
מאמרים
2116
אקְנֶה Acne, הנקראת בעברית גם חַטֶּטֶת,  היא דלקת של בלוטות החלב וזקיקי השיער,    המופיעה בעיקר בגיל ההתבגרות, כתוצאה, מתגובה לקויה להורמון הטסטוסטרון. תגובת הגוף להורמון, לרוב, מתייצבת עם הזמן, ואיתה נעלמים או נרגעים התסמינים, הידועים גם בשמות... פצעי הבגרות, החצ'קונים או הפִּצְעוֹנִים...    פצעי הבגרות, בגיל ההתבגרות, אכן מופיעים בעיקר, מגיל ההתבגרות. אך ישנם מקרים שהאקנה פצעי הבגרות, מופיעה גם בשנות  העשרים השלושים, ואפילו   הארבעים...   אקנה מבוגרים.   מי  מבטיחה לך?   אחרי הטיפול בפצעים בפנים, עור הפנים שלך, ישאר, ללא פצעי האקנה, והכל יעלם לתמיד....  אז... שלא יעבדו עלייכן/ם! לזה ייחלת/ה? לזה שאפת/ה? לזה ציפית/ה? אך הבטחות לחוד, ציפיות לחוד ותוצאות לחוד... הידעת/ה?  בטיפול בפצעי האקנה הפעילים על הפנים שלך, נדרשת התמחות רבת שנים בתחום הקוסמטיקה הפרא-רפואית.  טיפול ע"י קוסמטיקאית המתמחה בבעיות עור, יכול להוות עזר רב, בעיקר, בשילוב מספר אלמנטים חדשניים ...
1242
ממליצים
איריס לוי - טיפול בבעיות עור
באישור משרד הבריאות ו FDA
whatsapp
whatsapp
This website uses cookies to improve performance and to enhance the user experience.
Accept

הכרתי את איריס דרך אתר האינטרנט שלה, יצרה איתי קשר וכבר בשיחת הטלפון השקיעה והסבירה את עצמה ואת כל מה שרק אפשר בצורה הכי מקצועית ומפורטת שיש. הגעתי לפגישת ייעוץ, סבלתי מאקנה קשה בפנים, חזה וגב למשך כל גיל ההתבגרות, כל פעם תקווה אחרת ש"זה עניין של גיל" ו"עוד חצי שנה-שנה וזה עובר", הלכתי לקוסמטיקאית שרק הכאיבה, נטלתי כדורים אנטיביוטיים שגרעו, הוצאתי המון כסף על תכשירים וסבונים שלא עזרו, בסופו של דבר נותרתי רק עם רואקוטן שהפסקתי ליטול לאחר חודש בשל תופעות הלוואי המחרידות שלו (רעל שצריך לרדת מהמדפים). כמובן שכל מומחה ורופא עור אמר שרק רואקוטן זה הפיתרון, אבל הפלא ופלא אישה מקסימה ואדיבה בשם איריס לוי לקחה אותי בזרועות פתוחות, ענתה לכל שאלה בכל שעה, טיפלה בי בצורה הכי מקצועית, דואגת תמיד לנוחיות הלקוח, גורמת לך להרגיש בנוח, נותנת מעל ומעבר ללקוחות שלה. תמיד מטפלת בצורה הכי יסודית שראיתי וזה ניכר לעין, מסבירה כל דבר שעושה, עושה ניקוי יסודי ומגיעה לשורש הבעיה, היא לא רק מטפלת באקנה כאקנה, היא מטפלת בשומנים, בצלקות, בחיידקים ורק לבסוף אתה מבין שככה מטפלים באקנה. הודות לאיריס, הפנים שלי התנקו כמעט לחלוטין ואני עדיין לא סיימתי את הטיפולים, "שווה כל שקל", איריס הפיחה בי תקווה, נתנה לי הרבה מהביטחון העצמי שהתרועע, ניקתה לי את הפנים, הזכירה למשפחה ולחברים שלי איך אני באמת נראה, נקי מפצעים, פצעונים, שומנים , כתמים ןצלקות. איריס לימדה אותי שבשביל יופי צריך לתחזק ולפעמים גם לכאוב אך הפתרון נמצא שם. איריס יותר מעוד קוסמטיקאית, היא אדם מקצועי, אישי, אדיב, ממש מורה להיגיינה והכי חשוב גם קצת קוסמת. רוצה סיפור הצלחה משל עצמך התקשר/י לאיריס ותיווכח/י יש פתרון. 

איריס, אישה יקרה ומדהימה שלי, ראשית אגיד תודה ענקית , קודם כל על המקצועיות, הגעתי אליך חסרת אונים אחרי שעברתי אצל אין סוף קוסמטיקאיות, שהבטיחו לי טיפולים קלים מהירים ולצמיתות, ורופאי עור הכי נחשבים ויקרים בשוק. שילמתי מאות אלפי שקלים בתקווה למצוא פיתרון לבעיה שלי ואף אחד לא הצליח... הגעתי אליך כבר בהרגשה של ניסיון אחרון ובמחשבה שאי אפשר לטפל בבעיה שלי, וכמו שהבטחת בפגישת הייעוץ כך קרה, הכל חלק, מושלם , סוחף מחמאות, נקי מפצעים סימנים וכתמים! מעבר לכך שאני מרגישה חלקה נקייה ויפה מאי פעם רוצה לנגיד לך תודה על השירות המדהים הסובלנות התמיכה העידוד ההודעות אפילו בשעות הקטנות של הלילה רק לתזכר למרוח משחה או משהו כזה, לא מובן מאליו בכלל שעוד למומחית ברמה שלך יש לא רק ניסיון יכולת וגם הצלחה, אלא גם לב!!!!! תודה ענקית לך, זכיתי להכיר מישהי באמת מקצועית והכי חשוב אנושית, תודה לך, אני לראשונה מזה שנים יכולה להסתובב בלי להרגיש בושה! תודה תודה תודה !

אני בת 41 והגעתי לאיריס אחרי שנים שאני סובלת מפצעים בישבן (מגיל ההתבגרות). ניסיתי כל טיפול אפשרי: קרמים, כדורים, סבונים, דיקור, והלכתי לכל ״מומחה״ שמליצו לי עליו ושידע לקחת לא מעט כסף, אבל פשוט כלום לא עזר. היה אולי שיפור קל ורגעי אבל אחרי זמן קצר המצב חזר לקדמותו ואפילו החמיר. הגעתי למצב של ייאוש והבנה שאולי צריך לוותר ופשוט לחיות עם המצב, אבל אז באחד השיטוטים בגוגל מצאתי אותה, את איריס. האמת שהייתי די סקפטית אבל אמרתי שאין לי מה להפסיד. מפגישת הייעוץ הראשונה הבנתי שאיריס היא משהו אחר וידעתי שהיא תפתור לי את הבעיה. מעבר לאישיות המדהימה שלה, מדובר באישה מקצועית שמסבירה בפירוט את הסיבה לבעיה ואת התהליך שנעבור, מאוד אסטתית ונקייה והכי חשוב - היא פשוט יודעת את העבודה. היא הבטיחה וקיימה. כבר אחרי הטיפול ה- 3 ראיתי שיפור משמעותי בפצעים. היום, אחרי הטיפול ה- 8 כבר אין לי פצעים בכלל!! אנחנו מטפלים עכשיו בכתמי הפגמנטציה, שגם הם התבהרו משמעותית. ולך איריס היקרה מגיעה תודה גדולה, שינית לי את החיים, זה נשמע אולי כקלישאה אבל מי שסבלה/סובלת כמוני - תבין ❤️