תודה לאיריס על האכפתיות, על המקצועית, על ההכוונה איך לטפל נכון בפנים. והכי חשוב, על העזרה בשיקום הפנים אחרי שנים אצל מכונים "מכובדים" שמחשיבים את עצמם כמרפאים וכל מיני קוסמטיקאיות מצ'וקמקות. שנים הסתובבתי בלי בטחון ! אז תודה לך איריס ששינית לי את החיים לטובה, בזכות מראה חיוני ובריא יותר של הפנים והעלאת הבטחון. אני מקבלת הרבה מחמאות וזה מדהים. רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? התקשר/י ישירות לאיריס לוי ולא תתאכזב/י
הגעתי לאיריס האגדית אחרי שנים שלקחתי את כל סוגי התרופות ומרחתי מלא משחות על הישבן שלי. מאז שאני זוכרת את עצמי סבלתי מפצעים מוגלתיים באזור הישבן. ומאיריס הגיעה הישועה תודה לאל !! איריס הצילה את החיים שלי. אז נכון הטיפול לא נעים כל כך אבל שווה כל שניה וכל שקל. זה החזיר לי את הבטחון ללכת עם בגד ים מבלי לשים מכנס מעל. ופטר אותי מסבל מתמשך של לשבת על הישבן. הדבר הפשוט ביותר. תודה לך איריס אין ספק שאני ממליצה בחום !!
כשהגעתי לאיריס הייתי במצב מיואש, וחשבתע שכבר שום דבר לא יוכל לעזור לי. הטיפול התפרס על פני כמה חודשים והתוצאות בסופו היו לא פחות ממדהימות! הפנים השתפרו בצורה מדהימה, כולל הטיפולים נעשו באווירה כיפית. ממליץ על איריס מאד.
ניתן לקבל טלפון מאיריס -סבוריאה חריפה בפנים - הגעתי לאיריס לפני כחצי שנה בשל בעיית סבוריאה חריפה ולא נעימה למראה באזור הפנים (אני מאוד לבנה)- שום דבר לא עזר במיוחד קודם לכן אבל כבר לאחר שנייםשלושה טיפולים עם טכנולוגיית IPL תוספי תזונה ותוך שמירה רציפה של היגיינת הפנים באמצעות קרמים ותכשירים להרגעת/ריפוי סבוריאה בפנים, מיוחדים ומאוד נעימים למגע שאיריס נותנת- ראיתי את השינוי. כעת אני נמצאת לאחר סיום הטיפולים ובמצב שימור והפנים נראות אחרת לגמרי! האודם שליווה את הסבוריאה נעלם, השומנים והפצעים נעלמו כמעט לגמרי ואני מודה על כך בהחלט לאיריס!רוצה סיפור הצלחה משלך התקשר/י ל-0558833337
קרטוזיס פילאריס- עור ברווז חררה באזור הישבן - הגעתי לאיריס דרך האינטרנט לאחר חיפושים רבים במשך שנים , מצאתי את האתר של איריס אך לא הגעתי עקב המרחק הרב . חייבת לציין שראיתי שיפור בעור כבר בטיפול השני , איריס הציעה לי סדרת טיפולים ואכן קיבלתי תוצאה מעולה באותו מס' הטיפולים שהוצע לי , סוף סוף אפשר לראות עור חלק ללא פצעים וסימנים ממליצה בחום ושווה את הנסיעה מהמרכז עד קדימה! איריס היקרה המון תודה על תוצאה מעולה וטיפול פרפקציוניסטי עם ניקוז/ניקוי השחורים-השומנים - הקומודונים יסודי ומקצועי. שלא יכולתי לקבל באף מקום אחר ויחס מדהים. רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? התקשר/י ישירות לאיריס לוי 0558833337 ולא תתאכזב/י
אחרי תקופה ארוכה מאוד שבה סבלתי מפצעים וכתמים בגב, הגעתי לאיריס. כבר ניסיתי טיפולים אחרים שלא עזרו ולא הועילו. הטיפול אצל איריס הוא בראש ובראשונה – מסירות, תמיד כשיש שאלה, תקבל עליה תשובה והסבר. בכל טיפול מא' עד ת' וגם בבית – יש למי לפנות ויש מי שידאג לך. הטיפול העלים לי לראשונה את הפצעים מהגב, העור שלי חלק יותר ונעים יותר וכבר לא נראה פגום ופצוע. מרגישים את השיפור יחסית מהר, אבל היום לאחר חצי שנה במבט לאחור אני קולט את ההבדל המשמעותי. תודה רבה! רוצה סיפור הצלחה משלך התקשר/י 0558833337
סבוריאה קשה בפנים הכל נעלם - הגעתי לאיריס מיואש עם סבוריאה די קשה כחמש שנים בפנים, אחרי כמה וכמה רופאי עור שלא נתנו פתרון לבעיה, איריס קיבלה אותי בחום ואמרה שאחרי הטיפול והתכשירים המתאימים ביותר לטיפול בסבוריאה בפנים אני יהיה מרוצה והפנים שלי יראו מצוין וכך היה, אחרי פחות מחודש הסבוריאה נעלמה כמעט לגמרי. איריס הבטיחה וקיימה. אני ממליץ על הטיפול של איריס, מעבר לחום והטיפול המסור התוצאות פשוט מדהימות! תודה לך איריס!
הגעתי לאיריס לוי לאחר ששמעתי את הפרסום שלה ברדיו 90 fm איריס הצליחה במקומות שרופא העור נכשל.סבלתי מבעיות אקנה במשך שנים ולאחר 8 טיפולים בלבד הצליחה איריס בעזרת הטיפול המקצועי והמיכשור המתקדם טכנולוגיית IPL לפתור את הבעיה,
התחלנו טיפול לאקנה לילדה בת 16 עם הרבה סקפטיות וחוסר אמונה בטיפול . לאחר שניסינו אין ספור תכשירים וטיפולים שלא ממש צלחו . רכשנו 7 טיפולים אצל איריס שהייתה מספיק הוגנת כדי לומר לנו שהילדה במצב טוב ואין צורך ביותר מזה . מה שהכניס את הילדה לפרופורציות על מצבה. למרות שהטיפול לא מדגדג אך בהחלט נסבל , הילדה פיתחה אהבה לטיפול , שלאחריו העור קורן נקי וניראה נהדר . מטיפול לטיפול הפצעים נעלמו והגענו רק לשימור המצב . מלבד הטיפול המוצלח פגשנו מטפלת מקסימה חייכנית ויסודית עם ים של סבלנות לשאלות של מתבגרת בת 16 ממליצה בחום על שלל הטיפולים שאירס מציעה . אמא לילדה מתבגרת. רוצה סיפור משל עצמך? התקשר ישירות לאיריס לוי 0558833337 לתיאום פגישת ייעוץ חינם.
אזז אני אחרי הטיפול ה8 הסבוריאה שהתפשטה על יותר מחצי פנים נעלמה כמעט לחלוטין מלבד כנפות האף שגם השתפרו בצורה משמעותית, אפשר לראות נקודות חן שלא ידעתי שקיימות אצלי והחלפתי צבע של מייק אפ בפעם השנייה!! בנוגע לקרטוזיס בישבן, העור חלק כמו עור של תינוק וכייפי למגע, נותרו צלקות מעטות שעם ההבהרה הולכות ונעלמות.. ממליצה בחום על המטפלת פרא רפואית הן גופנית והן נפשית מספר אחת!!!! תודה לך איריס, פיה מהממת שלי, שהחזרת לי את הפנים שלי את הביטחון שלי, תודה שהיית קשובה וזמינה בכל זמן ושעה. ובעיקר... שהפכת אותי לסינדרלה. נכון שהתכשירים מצריכים המון תעסוקה אבל מי שמקפיד ומיישם את דבריה רואה תוצאות. שווה להקשיב לך