אקנה בפנים, טיפול טבעי בפצעי בגרות|איריס לוי

מספר: 1158
לעמוד קודם

הידעת/ה?

הטיפול המודרני באקנה, בפצעי בגרות בפנים, הנפוץ כיום, לא שם את כובד המשקל על ניקוי עמוק - ניקוז ניקוי ידני, עם ריקון, השומנים - השחורים - הקומודונים עליהם מתקיימים חיידקי האקנה P.Acne עם התערבות ידנית במכון. 

לצערי. תשומת הלב מופנת בעיקר, ובאופן טבעי לפצעים | לכתמים | לצלקות | לחטטים | ולסימנים על הפנים שלך - אך לא לשורש הבעייה. לגורמים העיקריים להתפרצות, התפשטות, התפתחות והיווצרות, הפצעים - הפנימיים והחיצוניים, השומנים הפנימיים והחיצוניים, הקומודונים הפנימיים והחצוניים, על הפנים שלך. 

 

והפרסומים מפתים - בוא/י לעשות מהפך בפנים שלך - איך להעלים את פצעי הבגרות מהר - טיפול בפצעים בפנים - תוך פחות מחודש אחד בלבד, ללא כאבים וללא תופעות לוואי להיפטר מהפצעים ומהכתמים....

לזה ייחלת/ה לזה שאפת/ה לזה ציפית/ה - אך טיפולים לחוד - הבטחות לחוד ושאיפות לחוד...!

הידעת/ה רוב המכונים הגדולים לטיפולי אקנה בישראל -  רוב המרכזים הגדולים לטיפולי אקנה - רוב המרפאות ורוב המעבדות הגדולות לטיפולי אקנה מאזור- רחובות - ראשון-לציון - פתח-תקוה - ובני-ברק, עובדות ופועלות באותה שיטה...

 

השיטה המהפכנית - הטיפול המהפכני - עם "המטפלות הנותנות שירות" "  מטפלות שלא מחוייבות להוכיח - ידע - ותק - ניסיון - ומקצועיות מתחום הקוסמטיקה הפרא-רפואית".

הן רק לומדות - לעסות או לשייף את העור עם פילינג חומצות.

על פי מנהלת המקום שכנראה לא למדה קוסמטיקה...הטוענת "שהוא הוא המסיר את השחורים - השומנים הקומודונים" לא להאמין - עיסוי עם פילינג חומצות - מסיר את השחורים, השחורים השומנים הנמצאים בשכבות הדרמיס הבינוני והעמוק.

ואני שואלת - איך בדיוק פילינג חומצות שולף - מוציא - לוחץ על אותם השחורים השומנים הקומודונים? אז שלא יעבדו עליכן/ם!

 

או לשייף את העור עם "אצות-ים" על פצעים שעדיין לא הגלידו, עם הבטחות השווא ההזויות - ו"תקבל/י עור כמו של טוסיק של תינוק".

להפעיל את מכשיר ה"אור-הכחול" הפועל ממרחק לאיזור הבעייתי שלך - הפנים שלך - פנים המלוות באקנה, פצעי בגרות - פצעים, פצעונים, שחורים - שומנים - פנימיים וחיצוניים, קומודונים,  לעיתים מלווים בציסטות - עמווקת נפוחות וכואבות, כתמים חומים - אדומים, חטטים צלקות וסימנים על הפנים שלך...!

המכשיר המחליף את ידי הקוסמטיקאית על פי שיטתם, ובסיום למרוח קרם או מסכה.  

"ללא מגע יד אדם"  והכוונה המשתמעת מכך - ללא ניקוי ניקוי השחורים - השומנים - הקומודונים עליהם מתקיימים חיידקי האקנה- P.Acne.

 

על פי עדויות של לקוחות שהגיעו אלי...את/ה שוכב/ת כחצי שעה מתחת למכשיר בסיום מקבל/ת מריחת קרם או מסכה ובזה מסתיים הטיפול הקוסמטי שאת/ה מקבל/ת. - קצר - קל  - ויקר...! 

  •    ואני כקוסמטיקאית פרא-רפואית העוסקת מעל 20 שנים רק בטיפול בבעיות עור - מזהירה אותכן/ם...

מעיסוי פילינג או שיוף אצות-ים הנפוץ במכונים מסויימים - על פצעים שעדיין לא הגלידו...! 

 

ויש המתנות את הטיפולים  ברכישת    +  4 בקבוקי ויטמינים עלות פר בקבוק, על פי עדויות של לקוחות שהגיעו אלי -  416 ש"ח - מחירי שוק אפור + דיאטת-כאסח + הימנעות מכל פעילות ספורטיבית....אז שלא יעבדו עליכן/ם! 

הידעת/ה: ויטמינים כמו חומצה פולית - ויטמין בי12 - סידן - ברזל אמורים להינתן במרשם רופא המטפל, עם הפנייה לבדיקות דם המאשרות מחסור בהן ולא במכירה ללא רישיון רוקחות  ...אז שלא יעבדו עליכן/ם

מולטי ויטמינים אינם משפיעים על בריאות הגוף - שלושה מחקרים חדשים מאשרים מידע שהיה קיים ממחקרים קודמים -נטילה יומית של מולטי ויטמינים אינה מועילה לגוף, אינה מונעת מחלות ואינה משנה את מהלכן. 

יותר ויותר מחקרים מהשנים האחרונות מוכיחים שויטמינים  לא רק שאינם מונעים תחלואה או תמותה, אלא עלולים לגרום לתופעות לוואי מסוכנות/ 

שינוי בתזונה שלך - "דיאטת-כאסח"    האם ידעתן/ם שעל-פי חוק,  משרד הבריאות:

רק למי שיש ברשותו תעודת תזונאי דיאטן תקפה מטעם משרד הבריאות זכאי להציג עצמו כתזונאי דיאטן בישראל.
כמן כן, לא יציג מעסיק במישרין או בעקיפין את מי שפועל מטעמו כתזונאי דיאטן אלא אם כן, אותו אדם הוא בעל תעודת תזונאי דיאטן תקפה מטעם משרד הבריאות....

האם שאל/ת את עצמך כלקוח/ה  "האם אותם המכונים הגדולים לטיפולי אקנה בישראל  - המשלבים התנייה ל"דיאטת כאסח" או רכישת ויטמינים כמו   - אבץ ברזל, חומצה פולית, ויטמין בי12 ללא בדיקות דם מתאימות, וללא הנחיית הרופא המטפל, יש להם...  

אישור או תעודה תקפה מטעם משרד הבריאות?    ... ואולי זה מסוכן?  ואולי זה לא בריא? ...אז שלא יעבדו עליכן/ם!

 

הידעת/ה? בפצעי הבגרות ניתן להבחין בעיקר בשני סוגי חיידקים:

 "פרופיוני בקטריום אקנה" (propion bacterium acnes ) חיידק החי בתנאי חוסר אויר אשר משגשג בתעלות זקיקי השיער שבעור,

 ו - "סטפילוקוקוס אפידרמידיס" (staphylococcus epidermidis) שמשגשג גם הוא בתעלות זקיקי השיער. חיידקים אלה מפרקים בעזרת אנזימים את השומנים שבחלב והופכים אותם לחומצות שומן שעלולות לגרום לגירוי העור לתגובה דלקתית ומוגלה.

P.Acne, הם אלה הגורמים העיקריים להתפתחות פצעי בגרות בגיל ההתבגרות, על הפנים שלך.

ועל מנת להפחית את החיידקים באופן סלקטיבי, החיידקים המתקיימים בשכבות הדרמיס העמוקות של העור, על השחורים - השומנים - הקומודונים ,  נדרשת פעולה יסודית ועמוקה...   

בשיטה חדשנית ופורצת דרך, עם אחריות לשיפור והטבה בפצעי הבגרות, בגיל ההתבגרות טיפול  הניתן לך ממני בלבד מאיריס לוי עצמה,

  • השלב הראשון החשוב והעיקרי בכל טיפול מסידרת הטיפולים המותאמ/ת לך בשילוב עם ...

​טיפול חיצוני ידני הניתן לך ממני בלבד כטיפול ניקוי - ניקוז להוצאת השחורים - השומנים - הקומודונים הנמצאים בשכבות הדרמיס העליונות, לריקון הנקבוביות מהשומן הסבום הפנימי והחיצוני, הטיפול התורם להפחתה וצימצום אותם החיידקים P.Acne , החיידקים הגורמים העיקריים להתפרצות הפצעים על הפנים שלך , גם בגיל ההתבגרות בגיל הבגרות.

בשילוב עם טיפול תומך הניתן לך בטכנולוגיית IPL קרן אור עם אנרגיית גלי רדיו RF - בכל טיפול מסידרת הטיפולים המותאמת לך. 

טיפל המומלץ ע"י רופאים. המתבסס על פרוטוקול טיפולי מערכתי פנימי וחיצוני, להפחתה וצמצום חיידקי האקנה P. Acne  הגורמים העיקריים להתפרצות פצעי הבגרות על הפנים שלך עם נטייה להמשיך ולהתפשט לאיזור החזה המחשוף והגב שלך.

ללא גרימת נזקים או תופעות לוואי כלשהן. ללא שיוף - אצות-ים או פילינג חומצות - ללא צלקות חטטים וסימנים על הפנים שלך.

 

  • לצערי, זהו השלב שרוב מנהלות המכונים הגדולים לטיפולי אקנה בישראל - המרכזים הגדולים לטיפולי אקנה והמרפאות הגדולות ביותר לטיפולי אקנה בישראל מוותרות עליו

 אקנה במבוגרים ואלה לא הלקוחות הראשונות או האחרונות שהגיעו אלי עם מפח נפש וחור גדול בכיס, לאחר שהבינו שהטיפולים המפתים ללא כאב וללא לחיצות הניתן לך "מהמטפלות הנותנות שירות".

"ללא מגע יד אדם" הנפוץ בתחום, ב"אור-כחול" אינם יעילים אינם אפקטיבים ומהר מאוד הכל שב צף ועולה כאילו ולא היה טיפול...אז שלא יעבדו עליכן/ם! 

 

ומדוע מוותרות רוב מנהלות המכונים הגדולים על השלב הכי חשוב - העיקרי - על ניקוי ניקוז הוצאת השחורים - השומנים - הקומודונים  עליהם מתקיימים החידקים P.Acne, הגורמים העיקריים להתפרצות פצעי בגרות בגיל ההתבגרות על הפנים שלך ?

כי - הטיפול ללא ניקוי ניקוז הוצאת השחורים השומנים הקומודונים - זול יותר, בלהעסיק מטפלות הנותנות שירות ולא מחייב להעסיק אשת מקצוע מתחום הקוסמטיקה הפרא-רפואית.

כי -  הטיפול ללא ניקוי ניקוז הוצאת השחורים - השומנים - הקומודונים מקצר את זמן הטיפול.

כי  - הטיפול ללא ניקוי ניקוז הוצאת השחורים - השומנים - הקומודונים קל יותר.

כי - הטיפול מחייב התמחות מיוחדת, אבחנה והבנה של מבנה רקמות העור.  

כי - הטיפול בפצעי הבגרות על הפנים מחייב ידע בניקוז השחורים השומנים הקומודונים בשלמות ללא פגיעה ברקמות העור. 

 כי - מחוסר ידע וניסיון יש "והמטפלות הנותנות שירות" משלבות בטיפול שיוף - "אצות-ים" - שיוף עם פילינג חומצות, הנפוץ בתחום, ובכך גורמות נזק רב לרקמות העור. בצורת כתמים חומים/אדומים צלקות וחטטים על הפנים שלך. 

ומן הסתם קל יותר "למטפלות הנותנות שירות" להפעיל את מכשיר "האור-הכחול" המחליף את ידי הקוסמטיקאית הפרא-רפואית.

את-ה שוכב/ת מתחת למכשיר ה"אור-הכחול" כחצי שעה ובסיום מקבל/ת מריחת קרם או מסכה.

ובזה תם ונשלם הטיפול   הקוסמטי שאת/ה מקבל/ת.

ומי המרוויחה העיקרית   המנהלת הצוחקת כל הדרך אל הבנק...אז שלא יעבדו עליכן/ם!

 

השלב השני - בטיפול הניתן לך ממני בלבד מאיריס לוי עצמה - כקוסמטיקאית פרא-רפואית, העוסקת מעל 20 שנים רק בתחום של בעיות עור שלא ניתנות להטבה ושיפור ברפואה הקונבנציונאלית... 

הינו השילוב עם טיפול תומך בטכנולוגיה החדשנית המיועדת אך ורק לטיפול בבעיות עור טכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF.

טכנולוגיה הפועלת במגע ישיר על העור, על הפנים שלך. ללא תרופות - ללא כאב - ללא צלקות - ללא זיהום - ללא שינוי באורח החיים שלך - ללא שינוי בתזונה שלך - ללא ויטמינים - ללא דיאטת - כאסח - ללא פילינג חומצות - ללא שיוף "אצות-ים" הנפוץ במכונים הגדולים לטיפולי אקנה בישראל.  

  •  הטכנולוגיה החודרת לשכבות הדרמיס הבינוני והעמוק - והיעילה במיוחד בנטרול והריסת חיידקי האקנה באופן סלקטיבי  P.Acne .
  • הטכנולוגיה המייבשת את הסבום השומן בנקבוביות העור, הנמצאים בשכבות הדרמיס הבינוני   והעמוק.  
  • המבהירה את כתמי פוסט אקנה חומים/אדומים.
  • המחליקה משפרת ומטיבה את מרקם העור. 

וזה השילוב המנצח עם הטיפול האישי והפרטני הפנימי והחיצוני בדיסקרטיות מלאה, שאת/ה מקבל/ת ממני בלבד המבטיח לך, שפצעי הבגרות, הפצעים הפצעונים, הציסטות, כתמי פוסט אקנה, חומים - אדומים החטטים והסימנים הנילווים, יתמעטו יופחתו וישתפרו. וזה ניתן.

 

אין ספק כי תופעת פצעי הבגרות בגיל ההתבגרות בבני נוער מהווה מטרד ומקור לסבל פיזי ורגשי כאחד, מבוכה רבה וחוסר בטחון בעיקר בגיל ההתבגרות, אך טיפול כללי ומקומי במוקדים הדלקתיים ימנע סיבוכים ויביא להבראה שלמה. 

הזנחת התופעה ועל אחת כמה וכמה טיפול לא נכון/או רשלני, עלולים לגרום לסיבוכים ולכיעור ניכר של הפנים ולגרימת נזקים בלתי הפיכים דוגמת: "חורים" בעור, צלקות מכוערות וכד'.

הטיפול האופטימלי בתופעות של פצעי הבגרות בפנים הנו שילוב של טיפול יום-יומי עצמי וטיפול תקופתי ומעקב של קוסמטיקאית מקצועית פרא-רפואית המתמחה בטיפול בפצעי בגרות בגיל הבגרות.

 

סובל/ת מאקנה, פצעי בגרות בפנים, יש לי טיפול עבורך טיפול הניתן לך ממני בלבד, ואני עוסקת מעל 20 שנים רק בטיפול בבעיות עור שלא ניתנות לפתרון ברפואה הקונבנציונאלית - טיפול לא קל לא מהיר אך יעיל ולטווח ארוך.

רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? הנך מוזמנ/ת ליצור עמי קשר ישיר ל-0558833337 לתיאום פגישת ייעוץ חינם ולא תתאכזב/י.

סקפטי/ת לא מאמינ/ה הנך מוזמנ/ת לגלוש בעמוד הבית שלי ולהתרשם מעשרות הממליצים באתר ולהיווכח, יש טיפול בפצעי בגרות על הפנים עם מגע יד אדם, בשילוב עם הטכנולוגיה החדשנית המיועדת אך ורק טיפול בבעיות עור - טכנולוגיית קרן-אור ואנרגיית גלי רדיו RF.

ללא שינוי אורח החיים שלך - ללא דיאטה - ללא בדיקות דם ופגיעה בכבד - ללא אור-כחול - וללא הבטחות שווא  פצעי הבגרות נעלמים לתמיד!!

 

רוצה לדעת מדוע לא ניתן להבטיח אקנה, פצעי הבגרות נעלמים לתמיד? המשכ/י לקרוא..

מהי תרומת הגנים לאקנה גם על הפנים שלך?

*הגנים מגבירים את הנטייה של אדם לפתח אקנה ומשנים את פיסיולוגיית העור והופכים אותו לרגיש יותר להורמונים וגורמים אחרים. כך למשל:

*הגנים משפיעים על רמת רגישות העור להורמונים המשפיעים על התפתחות אקנה על עור בריא. עור בעל נטייה גנטית לאקנה, מיצר יותר חלב/שומן והוא בעל קצב מהיר של צמיחת תאי עור.

*הגנים משפיעים על כוח התגובה הדלקתית לחיידקים. אנשים הסובלים מאקנה הם בעלי תגובה דלקתית חזקה יותר לחיידקים הקיימים באקנה (באקנה יש שני סוגי חיידקים).

*הגנים משפיעים אף על ייצור חומרים כימיים אנטי דלקתיים בעור עם נטייה לאקנה – ובמקרים הקשים מופיעה אקנה קשה עם ציסטות באזור הפנים, הקרקפת, הגב החזה הישבן והמפשעות.  פצעים אדומים גדולים נפוחים וכואבים.

בשל גורמים אלו, אדם נוטה לסבול מאקנה, פצעים ציסטות כתמים חטטים צלקות וסימנים בפנים, עם נטייה להתפשט לאזור קן לסת צוואר - אקנה פצעי בגרות,  בעוד שאצל אחרים לא תתרחש ולא תופיע אקנה.

מאחר ואקנה היא מחלת עור כרונית התלוייה בגורמים רבים כמו: מתח נפשי, תנאי עבודה המחמירים אקנה, שינויים הורמונליים, חוסר איזון הורמונלי, תורשה ועוד, על רקע הסיבות המוזכרות בטווח הארוך יתכנו התפרצויות ברמות שונות ויתכן ויהיה צורך לחזור על הטיפול.

  • ניתן למנוע זאת בטיפול משמר בבית ובמכון.

 

מחקרים גילו כי חיידקים, תזונה, קוסמטיקה, איכות סביבה, הורמונים מתח גנטיקה הם הגורמים העיקריים של אקנה. גורמים אלו בשילוב מלא, או כל אחד מהם בנפרד, עלולים להשפיע על העור. 

בעוד שהגורם הגנטי המדויק של אקנה עדיין אינו ברור, מחקרים קובעים באופן חד משמעי, לאחר בדיקות על אנשים בעלי היסטוריה של אקנה משפחתית חמורה, כי התופעה אכן עוברת בתורשה. ולא חייבת להגיע מהמעגל המשפחתי הקרוב יותר.

ולכן - לא ניתן לומר הגיע הזמן להיפטר מהפצעים - מפצעי הבגרות, אקנה לתמיד !

ולכן לא ניתן לומר או להבטיח תוך טיפול 1 כבר תראי/ה את השינוי !  ...אז שלא יעבדו עליכן/ם!

 

ממליצים
איריס לוי - טיפול בבעיות עור
באישור משרד הבריאות ו FDA
whatsapp
whatsapp
This website uses cookies to improve performance and to enhance the user experience.
Accept

אין מה לשאול בכלל, איריס לוי היא הפתרון! בזכות איריס יש לי עור חלק מכתמים, צלקות ופצעים. בלי לסבול מכוויות מכאבי תופת הנילווים או מקילוף אגרסיבי הנגרם מטיפולי שיוף שעשיתי בעבר. 

אני בת שלושים והגעתי לאיריס אחרי חמש-עשרה שנה של בעיות אקנה, כתמים וצלקות בפנים, זרועות, מחשוף וישבן. מכיוון שהעור שלי שחום ושזוף הכתמים היו כהים מאוד ותמיד גררו מבטים. מה לא ניסיתי? רואקוטן, גלולות, תכשירים שונים ומשונים, תרופות סבתא, דיאטות, פסיכולוגים, שיוף ועוד הרבה הבטחות. לקח לי שנה מאז שראיתי בפעם הראשונה באינטרנט את האתר הזה, ועד שהגעתי אל איריס. שנה מיותרת בהחלט!!!

בשנה הזו עברתי טיפול שיוף במכון בראשל"צ, שבו הבטיחו לי שהכל ייעלם תוך שני טיפולים והרבה כסף. כמובן שרציתי את הפתרון המהיר ביותר. עשיתי טעות.. הכל חזר ובגדול.

בתור מישהי שניסתה הרבה סוגים של טיפולים והתאכזבה, הייתי סקפטית מאוד. בכל זאת קבעתי אצל איריס פגישה ומאותו רגע התחיל מסע, שאני מצטערת שלא התחיל מוקדם יותר. איריס מהתחלה אמרה, שזה תהליך ולא פיתרון קסם. וגם אני אצטרך לעבוד קשה. לעבוד על עצמי לא לגעת בפנים ושאר החלקים שבהם אני עושה טיפול. להקפיד ולמלא את ההוראות כשאני בבית ולא לוותר לעצמי. את השינוי הרגשתי לאחר כמה טיפולים, ועוד יותר כאשר המשפחה והחברים שלי שפכו מחמאות בלי סוף! במיוחד כאלו שלא ראו אותי הרבה זמן, ופשוט לא זיהו אותי.

אני לא חושבת פעמיים אם ללכת לים או לא, כי אני לא מתביישת שיראו את הצלקות שיש לי, כי כבר אין לי!!! לא "משפצת" תמונות יותר, ויותר מזה, הזמן והכסף שאני חוסכת על שימוש במייק-אפ (שאם נודה באמת, לא באמת כיסה כלום, אלא רק נתן חיזוק להרגשה האישית) פשוט מדהים!

אם גם את/ה רוצה את ההרגשה הנפלאה הזו, אז איריס היא האדם המתאים לעזור, עם ליווי צמוד בכל שעה,לכל שאלה ובעיה נכון, השינוי לא מתרחש תוך יום, אבל עם סבלנות ועבודה קשה זה משתלם! תודה לך איריס שהחזרת לי את החיוך והביטחון במראה שלי!!! הלוואי והייתי מגיעה אלייך לפני חמש-עשרה שנה. אם את/ה מתלבטת עדיין, ורוצה לשמוע ממקור ראשון, לאיריס יש את הפרטים שלי

סבלתי שנים רבות מאקנה באזור הישבן. סבלתי גם מכתמים כהים מאוד באזור. ביקרתי כמעט אצל כל רופאי העור בארץ ונתנו לי מלא סוגי טיפולים. הלכתי לריבקה זיידה לטיפול והיה כישלון אמיתי. עד שיום אחד הגעתי לאיריס . לא האמנתי לאיריס כאשר אמרה לי שהיא תעזור וכאשר הבטיחה שיפור ותוצאות פלא. היום אני רק בטיפול השביעי ובאמת באמת אין מה להשוות בין מה שהיה לבין המצב היום, שיפור מדהיםםםם גם באקנה וגם בכהות, טיפול ששווה כל שקל חומרים חזקים ויחס אישי מאוד הרבה תמיכה ומקצועיות תחושה תמידית שאיריס באמת מקצועית ויודעת בדיוק מה היא עושה ולא תגיד סתם דברים היא מקיימת את כל מה שהיא מבטיחה. תודה רבה לך איריס مرحبا سنين وانا اعاني من مشاكل الحب والبقع السودا بمنطقة المؤخرة. زرت تقريبا كل دكاترة الجلد واعطوني ملان ادوية وكلو عالفاضي ورحت ععلاج كسمتيكا عند ريفكا زايد وكلو عالفاضي لحتى وصل لعند ايريس وبلشت علاجات. الفرق اليوم بين السما والارض. انصح بالعلاج عندها لانها موضوعية جدا وتعرف بالضبط ما تفعل وتقول ...רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? צור/י עמי קשר ישירות ל-0558833337 הטיפול שתקבל/י הנו אישי ופרטני על ידי איריס לוי עצמה

מעל עשור אני מנסה לרפא את עור הפנים שלי. החלפתי כל כך הרבה קוסמטיקאיות , ביקרתי באחד ממכוני הקוסמטיקה שטענו כי הם "המרכז הגדול לאקנה ועור פנים בישראל", פעם בחודש "מנורת לד" ופעם בחודש ניקוי קליל, ולאחר שהתלוננתי שאין שיפור קבלתי עוד שיוף באזור המצח שלי שאחרי השיוף היה יותר שומני יותר אדמומי, בליווי של והתפרצות פצעונים אדומים וקטנים. כנפות האף אדומות רגישות ולעתים גם מגרדות - כמובן שגם זה לא שיפר. ביקרתי רופאי עור, כל כך הרבה הבטחות ו-ה-מ-ו-ן תכשירים שונים שניסיתי לאורך השנים, כל פעם מחדש מנסה להשאר אופטימית, מתמלאת תקווה וכלום לא קורה. כבר הייתי מוכנה לקבל על עצמי את העובדה שהעור שלי הוא גזירת גורל וזהו זה. עד שמצאתי את איריס! איריס הראשונה שאבחנה את הבעיה במדויק - סבלתי מסבוריאה. בטיפול ה-3 ניכר השיפור המשמעותי בעור. ולא תאמינו כבר אנשים התחילו להחמיא לי על עור הפנים שלי. איריס מקצועית וכל טיפול לא מוותרת על ניקוי/ניקוז אותם השומנים-השחורים-הקומודונים הגורמים העיקריים לשומן הרב שמצטבר, אדיבה, סבלנית וחייבת לציין שמצחיקה מאוד. פשוט כיף לבוא! מאושרת שסוף סוף מצאתי אותך!!!תודה לך ותודה על מי שאת!! וזו רק התחלת הסדרה.

את איריס גיליתי דרך האינטרנט אחרי אין ספור רופאים משחות וכדורים שרק החמירו את האקנה בגב בחזה ובפנים ובזבזו כספים מיותרים. דרך שיחת הטלפון עם איריס ידעתי שהיא הפתרון . איריס הסבירה לי לעומק את כול מהלך הטיפול ושאני צריך לדעת שאין קיצורי דרך ולא להאמין לכול המשפטים "חודשיים והאקנה יעבור" או כול מיני משפטים שתופסים את העין ורק גורמים לדיכאון כי זה לא באמת עוזר . צריך להיעזר בסבלנות ולהישמע להוראות של איריס ורק ככה הטיפול יצליח. איריס החזירה לי את הביטחון העצמי ובקיץ הקרוב אני כבר אלך לים ולבריכה בלי להתבייש. איריס היא לא סתם עוד קוסמטיקאית שמנקה מהר מהר וזהו. אצל איריס הטיפול הוא לעומק ויסודי מאוד גם חיצוני וגם פנימי שמראה על הידע הרב של איריס והמקצועיות. אני סיימתי 15 טיפולים והמצב שלי מצוין . תודה רבה לאיריס!!! רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? התקשר/י כעת ישירות לאיריס 0558833337,   הטיפול מומלץ כסדרה של בין 10 – 6 מפגשים (לעתים גם יותר) וכטיפול תחזוקתי /משמר / תומך אחת ל-3 חודשים/חצי שנה.