הסרת צלקות בפנים שאחרי אקנה-לא בקלות ובמהירות אך ביעילות|איריס לוי

מספר: 1076
לעמוד קודם

על פי פרסומים: "הסרת צלקות בשיטה מהפכנית ובקלות" - מתפתים לכותרת מהירות וקלות? שלא יעבדו עליכן/ם!

ידוע שאקנה, היא מחלה דינמית העלולה להתפרץ בכל אזור בגוף כמו, אקנה פצעים בגב - אקנה ופצעים בפנים - ואקנה ופצעים ובישבן.

עלינו לזכור, שצלקות אקנה נגרמות כאשר הדלקת הנמצאת לא רק בדרמיס העליון (שכבת העור השנייה המכילה בעיקר רקמת חיבור) אלא גם בדרמיס הבינוני והעמוק והיא איננה נעצרת ללא  טיפול מתאים. 

לטיפול המתאים בנגעי האקנה ישנה חשיבות רבה במניעת צלקות חטטים וכתמים, הזנחת התופעה ועל אחת כמה וכמה טיפול לא נכון/או רשלני, עלולים לגרום להתפשטות הדלקת לסיבוכים ולכיעור ניכר של הפנים הגב והישבן ולגרימת נזקים בלתי הפיכים דוגמת: "חורים" בעור, צלקות מכוערות וכתמי פיגמנטציה חומים/אדומים הנראים לעין ועלולים להוות מטרד אסתטי ובעיה פסיכולוגית.

 

ממליצים
איריס לוי - טיפול בבעיות עור
באישור משרד הבריאות ו FDA
whatsapp
whatsapp
This website uses cookies to improve performance and to enhance the user experience.
Accept

הגעתי לאיריס מלאת פצעים בישבן, בירכיים ובמפשעות, היה לי אקנה ציסטית קשה וקרטוזיס פילאריס, צלקות וחטטים שסבלתי מהם עוד מאז שאני קטנה, שנים על גבי שנים של הסתתרות, בושה, מבוכה, הימנעות. הייתי חסרת אונים לגמרי, הגעתי בתקווה שמשהו ישתנה אבל גם קצת נטולת ציפייה מרוב כל הנסיונות במהלך השנים והמצב הכל כך קשה שהייתי בו. התחלנו את הטיפול, זה היה לא קל לא אשקר הטיפול כואב אך משתלם בכל רגע ורגע, מטיפול לטיפול מרגישים ורואים את ההבדל המשמעותי, יחד עם הטיפול המסור והמקצועי של איריס והתמדה לניקוי/ניקוז השומנים - השחורים - הקומודונים על ידה, צריך גם להקשיב להנחיותיה כיצד להתנהל ביום יום וכמובן תכשירים שצריך למרוח בבית על מנת להמשיך את התהליך ולסייע לגוף. כל אלה מובילים למצב של שינוי דרסטי וגופני והמראה וההרגשה שווים כל רגע. בין ההחלטות הטובות שעשיתי הייתה ההחלטה להגיע לאיריס ולהיות מטופלת שלה, כל מי שנמצא במצב שהייתי בו גם אם הוא רק דומה, פחות גרוע או יותר אני ממליצה בחום אתם לא תתחרטו! לא מתפשרים כשזה נוגע לגוף שלנו  

הגעתי לאיריס באפיסת כוחות, כבר האמנתי שמר גורלי ושכנראה אשאר עם פצעים על הישבן לכל החיים. זה דפק אותי לגמרי. העדפתי לא ללכת לים, ולא להכנס לשום זוגיות מהפחד.. כשהגעתי לאיריס (אחרי שכבר עשיתי טיפולים אצל קוסמטיקאית אחרת שרימתה אותי ולקחה לי כסף סתם) היא הסבירה לי באופן מקצועי על התהליך של הטיפול, בדיוק מה יש לי ואיך ניתן לטפל בזה. אני כבר חוויתי כווית (מטאפורי) מקוסמטיקאיות וחששתי כלכך אבל היא גרמה לי להאמין שוב וללכת על זה. הטיפול כואב, אין ספק, אבל ככל שכואב יותר סימן שזה באמת עובד! איריס לא חוסכת בזמנים, היא מקדישה כמעט שעתיים לתהליך ארוך של 10 טיפולים, היא עובדת בצורה מקצועי וסטרילית בין לקוחה ללקוחה, היא לא מוותרת עלייך בשום שלב!! התחלתי את הטיפולים בתקופת הקורונה , והיום ... אני בן אדם חדש. אני הולכת עם ביקיני לים ולא חוששת כלל וכלל. אני לא מפחדת להיכנס לזוגיות ולא מפחדת מלהיות בלי בגדים ליד מישהו. אני לא יודעת מה איתכם אבל להרגיש שלמה עם עצמך בגיל 21 כשהחיים לפנייך, זה מרגיש נפלא!! בחיים שלי לא האמנתי שאפטר מכל הפצעים והכתמים שהיו לי בישבן (וכן גם במפשעה!!) הכל נעלם, העור נהיה חלק ובהיר ואני פשוט מרוצה ברמות מהתוצאה !!! היה שווה כל שקל, וכל טיפת כאב. חייבת לאיריס את תודתי המקסימאלית כי היא החזירה לי את הביטחון בעצמי . (: