טיפול בסבוריאה בפנים, עצות וטיפים | איריס לוי

מספר: 338
לעמוד קודם

סבוריאה –  (Seborrhea, Seborrheic-Dermatitis) דלקת עור חלבית שהינה בעיית עור הגורמת בעיקר להפרעה במראה האסתטי, לסבל ולתחושת אי נוחות בעור.

מופיעה בעיקר באזורים בהם קיימות בלוטות חלב (בלוטות שומן) רבות.  

סבוריאה דרמטיטיס – מתבטאת באדמומיות יתר בעור הפנים, בשילוב פצעונים קטנים, קשקשים- העשויים להיות צהבהבים או יבשים /או שמנוניים המקנים לעור הפנים מראה שמנוני ומבריק מלווה לעיתים בתחושת עקצוץ, גרד וצריבה בעור.

התסמינים מופיעים בעיקר באזור הפנים – סנטר, כנפות האף, עיניים, גבות, מצח, בחלק החיצוני של האוזניים ובאזורי הקפלים של הגוף. בקרקפת היא מלווה בקשקשת מרובה ולעיתים אף בפצעים מוגלתיים. 

התופעה מחריפה בסתיו, בחורף ובלחות נמוכה .

 

את/ה סובל/ת מסבוריאה? יש טיפול לא קל לא מהיר אך יעיל .

סקפטי/ת לא מאמינ/ה? הנך מוזמנ/ת לגלוש באתר הבית שלי ולהתרשם מעשרות ההמלצות באתר והיווכח שאכן יש טיפול המקל משפר ומטיב עם סבוריאה בקרקפת ובאזור הפנים לטווח ארוך.

ידוע כי הנטייה לסבוריאה הנה תורשתית ובמרבית המקרים חומרתה קשורה באופן ישיר לפעילותן של בלוטות החלב, בלוטות השומן המגיבות בהפרשת שומניות החורגת מהרגיל.

סבוריאה מתבטאת בדלקת כרונית  בעור באזורים שבהם קיימות בלוטות חלב רבות. וגורמת לקשקשת, אדמומיות, פצעונים, קילוף העור ולעיתים אף תחושת גירוד.

בלטינית פירוש המילה סבוריאה הוא "זרימת חלב" ואכן, הדלקת נגרמת עקב בעיה בבלוטות החלב. (סבוריאה שמנה-קשקשת שומנית או סבוריאה יבשה – קשקשים יבשים ).

 

 

  • סובל/ת מסבוריאה בפנים להלן מספר עצות וטיפים להקלה :

מומלץ להימנע מאטימה של העור בתכשירים עתירי שומן, כגון, קרם לילה,  קרם עיניים עשיר או מייק אפ. ותכשירי הגנה לשמש עמידי מים .

מומלץ להימנע מחימום יתר של העור במקלחת, סאונה, או ג'קוזי.

מומלץ להימנע משפשוף של העור קרצוף מירוק בתכשירי פילינג.

מומלץ להימנע מייבוש יתר בתכשירי ניקוי.

 

  • לטיפול וניקוי יומיומי מומלץ:

טיפול ושמירה על היגיינת עור הפנים באמצעות תכשירים יעילים ועדינים במיוחד המיועדים לעור רגיש אדמומי שומני (או יבש). לצמצום מעטה השומן על פני העור מבלי לגרום לייבוש יתר.

טיפול ושמירה והחלקת עור הפנים על ידי הסרה עדינה של רובד הקשקשת המצטבר באזור ה-T  (מצח-אף-כנפות האף – והסנטר).

טיפול ושמירה על איזון הלחות של העור באמצעות תכשירי מיום והרגעה המיועדים להרגעת עור אדמומי, רגיש, ומגורה.

החשיפה לשמש – אם נעשית במידה מקובלת ומבוקרת ותוך שימוש באמצעי הגנה מתאימים ודלי שומן, נוטים דווקא להיטיב עם עור הנוטה לסבוריאה.

 

הטיפול החדשני לסבוריאה בפנים - מחקרים מראים כי בעזרת טיפול בקרן אור באורך גל מסוים ניתן להפחית ב-80 אחוזים לעתים גם יותר את השומניות האדמומית והעור המגרד המגורה המעקצץ המאופיין בעור סבוראי.

הטכנולוגיה יעילה לא רק בהשמדת הבקטריה המתלווה לסבוריאה בפנים, אלא גם באיזון יצור הסבום (השומן) בבלוטות החלב, כיווץ הנקבוביות והבהרת הכתמים הנלווים לעור הפנים.

אחד מהיתרונות העיקריים בטיפול בטכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF טכנולוגיה המיועדת אך ורק לטיפול בבעיות עור, היא ההחלמה המהירה, למעט אדמומיות נקודתית ולעיתים תחושת רגישות קלה שחולפת אין כל כאב או אי נעימות וניתן לחזור מיד לשגרה.

 

הטיפול ניתן לך ממני בלבד - איריס לוי עצמה כקוסמטיקאית פרא-רפואית. עם תעודות מורשות[ העוסקת מעל 24 שנים  רק בטיפול בבעיות עור שלא ניתנות לטיפול ברפואה הקונבנציונאלית. 

בשילוב עם תכשירים המיועדים לטיפול בסבוריאה, תוצרת כחול-לבן, המאושרים ע"י משרד הבריאות, עם תאריך פג תוקף, שמות המרכיבים העיקריים, להרגעה שיפור - והטבה לטיפול בכל הנלווה לסבוריאה בקרקפת באזור הפנים והגוף.

  • רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? התקשר/י אלי ותיווכח/י שלא תתאכזב/י

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

ממליצים
איריס לוי - טיפול בבעיות עור
באישור משרד הבריאות ו FDA
whatsapp
whatsapp
This website uses cookies to improve performance and to enhance the user experience.
Accept

בס"ד

הגעתי לאיריס דרך כתבה בעיתון מקומון מגוריי.
הגעתי די מיואשת אפשר להגיד לאחר שנים רבות שבהן סבלתי מאקנה.לאחר פעמיים שלקחתי כדוריי רואקוטן דרך רופא עור הפצעים המשיכו לצאת ולא הייתי מוכנה לקחת פעם שלישית רואקוטן. הייתי אצל קוסמטיקאית שהבטיחה לי שתוך 10 טיפולים העור יהיה חלק ולצערי המצב רק החמיר ולכן כשהגעתי לאיריס הייתי על סף ייאוש. כשפגשתי את איריס התרשמתי לטובה מהדאגה שלה והיחס וההבנה הרבה בבעיות האקנה. כבר לאחר הטיפול הראשון חל שיפור ולאחר חודש שבמהלכו אמא שלי וחברותיי החמיאו לי והתפעלו מעור פניי השינוי הוא פשוט מדהים מבחורה שבקושי חייכה ואפילו איפור בקושי שמתי
הפכתי לאדם אחר. התכשירים שאיריס התאימה לי לטיפול בבית פשוט מדהימים!הם מייבשים את הפצעים ומבהירים את הכתמים שנותרו על העור
עור פניי כמעט חלק אפילו שעבר רק חודש מאז שהתחלתי את הטיפולים. איריס פשוט קוסמת! אני ממליצה בחום למי שסובל מאקנה בפנים להגיע לאיריס ולראות פלאים
בברכה
מירית לוי מרעננה 052-7389173

התחלתי טיפול עם איריס לפני כחודשיים לקראת טיסה לדרום אמריקה . החלטתי שאני רוצה לטפל בבעיה שמפריעה לי מגיל 12, היה לי ישבן מחוספס וצ׳יסטות באזור המפשעה , סבלתי מזה עד כדי כך שזה עשה לי צלקות וחטטים עמוקים בעור . בנוסף לכך שהיה מביך מאוד ללכת עם בגד ים זה גם היה מאוד כואב ובעבר לקחתי אנטיביוטיקה כדי להוריד את הנפיחות מהמפשעות והייתי קרובה מאוד לניתוח כירוגי. כן ,זה היה עד כדי כך נורא. הגעתי לאיריס ואמרתי לה שיש רק חודש וחצי טיפול משום שאני טסה ויש להגיד שבדרך כלל טיפול בפצעים כמו שלי לוקח הרבה יותר זמן. אבל היינו אופטימיות . והיום לאחר שמונה טיפולים אני מרגישה מדהים עם ישבן חלק ובכלל אין צ׳יסטות! עבדנו על הבהרה באזור כך שהצלקות התבהרו גם הם. אני מרוצה מאוד מהטיפול סוף סוף אחרי כלכך הרבה חיפושים ובדיקות ורופאים(שאמרו לי שככה אני ואין מה לעשות) אני רואה שיפור משמעותי ועברו רק חודשיים! אז למרות הדרך הארוכה זה שווה כל דקה , וכמובן אחרי הטיול הגדול אחזור שוב לטיפול משמר . ממליצה מאוד על איריס מדובר באישה נפלאה ומקצועית מאוד בתחומה . אז לפחות אצלי - אופטימיות זה שם המשחק כל עוד איריס לוי בתמונה .רוצה סיפור הצלחה משלך? התקשרי כעת ישירות לאיריס לוי 0558833337 לתיאום פגישת ייעוץ חינם ולא תתאכזבי.

איריס, אישה יקרה ומדהימה שלי, ראשית אגיד תודה ענקית , קודם כל על המקצועיות, הגעתי אליך חסרת אונים אחרי שעברתי אצל אין סוף קוסמטיקאיות, שהבטיחו לי טיפולים קלים מהירים ולצמיתות, ורופאי עור הכי נחשבים ויקרים בשוק. שילמתי מאות אלפי שקלים בתקווה למצוא פיתרון לבעיה שלי ואף אחד לא הצליח... הגעתי אליך כבר בהרגשה של ניסיון אחרון ובמחשבה שאי אפשר לטפל בבעיה שלי, וכמו שהבטחת בפגישת הייעוץ כך קרה, הכל חלק, מושלם , סוחף מחמאות, נקי מפצעים סימנים וכתמים! מעבר לכך שאני מרגישה חלקה נקייה ויפה מאי פעם רוצה לנגיד לך תודה על השירות המדהים הסובלנות התמיכה העידוד ההודעות אפילו בשעות הקטנות של הלילה רק לתזכר למרוח משחה או משהו כזה, לא מובן מאליו בכלל שעוד למומחית ברמה שלך יש לא רק ניסיון יכולת וגם הצלחה, אלא גם לב!!!!! תודה ענקית לך, זכיתי להכיר מישהי באמת מקצועית והכי חשוב אנושית, תודה לך, אני לראשונה מזה שנים יכולה להסתובב בלי להרגיש בושה! תודה תודה תודה !