טיפול העלמת צלקות אקנה בפנים |מזותרפיה| בשיטת IPL|איריס לוי

מספר: 685
לעמוד קודם

העלמת צלקות אקנה בפנים - חטטים - שקעים - חורים - כתמים - חומים/אדומים - נקבוביות פעורות בעור הפנים - טיפול ללא תרופות - רואקוטן.

יש טיפול העלמת צלקות אקנה בפנים - שיפור מרקם העור - עידון - ריכוך- טשטוש - בשילוב פילינג - מזותרפיה - וטכנולוגיית IPL-ו-RF אנרגיית גלי רדיו  -

  • הטיפול בצלקות אקנה בפנים מחייב התמחות מיוחדת, אבחנה והבנה של סוג הצלקת, מבנה ועומקה ובהתאם לכך התאמת הפרוטוקול הטיפולי המשלב בד"כ סוגים שונים של טיפולים..

 

הפרוצדורות הקיימות כיום לטשטוש ועידון הצלקות הינן מגוונות ולכן ההבטחה על סוף הפצעים ועל סוף צלקות אקנה בפנים לא תמיד מדוייקת ונכונה...

ידוע שאקנה, היא מחלה דינמית העלולה להתפרץ בכל אזור בגוף עלינו לזכור, שצלקות אקנה נגרמות כאשר הדלקת הנמצאת לא רק בדרמיס העליון (שכבת העור השנייה המכילה בעיקר רקמת חיבור) אלא גם בדרמיס הבינוני והעמוק והיא איננה נעצרת ללא  טיפול מתאים. 

הזנחת התופעה ועל אחת כמה וכמה טיפול לא נכון/או רשלני, עלול לגרום להתפשטות הדלקת לסיבוכים ולכיעור ניכר גם של אזור הפנים ולגרימת נזקים בלתי הפיכים דוגמת: "חורים" בעור, צלקות מכוערות חטטים וכתמי פיגמנטציה חומים/אדומים הנראים לעין ועלולים להוות מטרד אסתטי ובעיה פסיכולוגית.

 

  • זה לא קל – זה לא עובר מהר – ולא עובר בקלות – דורש סבלנות והתמדה 
  • לצערי, לא קיימת שיטה שבאמצעותה ניתן להשיג העלמת צלקות לחלוטין, אך ברוב השיטות טיפול בטשטוש / ידון צלקות פוסט אקנה בגב ובפנים ניתן לקבל באופן הדרגתי עד לקבלת התוצאה הסופית. לרב טווח טשטוש הצלקות יהיה בין % 40-90 ממראה הצלקת ההתחלתי.

 פרוצדורות הקיימות כיום לטשטוש ועידון הצלקות הינן מגוונות ומותנות בסוג העור, עובי העור וסוג הצ.לקת הטיפול בצלקות הנו מערכתי ומושתת על פרוטוקול טיפולי המתבסס על טיפול רק גווני הניתן על ידי הנוסחה הייחודית המשלבות בין פרוצדורות אסתטיות, כטיפול פנימי וחיצוני

  • פילינג שטחי- מבוצע ע"י קוסמטיקאית פרא רפואית ,

    פילינג – בינוני ועמוק מבוצע ע"י רופאים  

    דרמבריישן( Dermabrasion)- שיוף מכני של שכבת האפידרמיס וחלק משכבת העור הפנימית יותר ( Papillary Dermis). טכניקה יעילה  לחידוש העור ולטיפול בצלקות עמוקות.

    מזות ראפיה – חירור/פציעה מיקרוסקופית מבוקרת בשכבת העור הפנימית (דרמיס), הגורם לסינתזה ויצירה של קולגן . תהליך ריפוי העור הוא  קצר, ונדרשת סדרת טיפולים שבין 6-8  מפגשים.

    פרוצדורה שאינה פוגעת בשכבת העור העליונה באפידרמיס ובתת שכבת העור החיצונית ביותר ובכך יתרונה בשונה מפילינגים, דרמבריישן  ולייזר.

טיפול בטכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF  – אנרגיית האור ההופכת לאנרגיית חום נקלטת במלנין שבתוך הכתם ומבהירה רק את הכתם עצמו מבלי לגרום נזק סביבו. ניתן להעלים/להבהיר/לטשטש כתמים מופשטים או כתמים ממוקדים ומקומיים בהתאם לגוון הכתם, ועומקו. יעברו ימים ספורים אחרי הטיפול הכתם נעשה כהה יותר ולאחר מכן הצבע הכהה יורד והעור מתבהר.

הטיפול ניתן כטיפול אישי ופרטני מאיריס לוי עצמה ולא ממטפלות אחרות שנסיונן אינו מוכח.כטיפול אישי ופרטני פנימי וחיצוני.

 

 

 

 

ממליצים
איריס לוי - טיפול בבעיות עור
באישור משרד הבריאות ו FDA
whatsapp
whatsapp
This website uses cookies to improve performance and to enhance the user experience.
Accept

שאני שומעת את השם איריס האסוציאציה הראשונה שעולה לי זה "הפיה שלי" הגעתי לאיריס סקפטית ומיואשת מייד אחרי שיחת הייעוץ הרגשתי שהיא שונה, מקצועית מאוד (מעל 20 שנה ועל כך מעידות כל התעודות המרשימות התלויות בקליניקה) , חייכנית, אדיבה ובנוסף ללא תשלום גם מטפלת ריגשית;) הלכתי למרפאה שנחשבת אחת הגדולות בעיר רחובות - כמרכז  הגדול ביותר לטיפולי אקנה, ומה שאחת מה"מטפלות" הרבות שם איבחנה כ"פנים יפות" איריס איבחנה כסבוריאה קשה אדמומיות, יובש שמתבטא בקשקשת, חטטים, פיגמנטציה) וקרטוזיס פילאריס בישבן. יש לציין שלאור המקצועיות הסכמתי מבלי שהיה לי היסוס אחד בגוף כי... לא כמו בסיפור סינדרלה איריס לא הבטיחה אגדות ואין שרביט שתוך הנפה אחת הכל ייעלם. אבל מה שכן היא הבטיחה זה לגרום לי להיראות ולהרגיש כמו סינדרלה. נכון, הטיפול כרוך בלא מעט מחטים וניקוי יסודי של הקומודונים עליהם מתיישבים החיידקים. והמוצרים הנילווים שכוללים התמדה וצורכים לא מעט זמן בהחלט שווים את זה כי.. התוצאות של איריס מדברים בעד עצמן! כיום אחרי הטיפול השלישי, יכולה לומר שאני מרגישה שהפייה שלי פשוט החזירה לי את צבע הפנים, הם כבר לא מייצרים קשקשת או שומנים, האדמומיות פחתה בצורה כלכך משמעותית שאני צריכה להחליף את הצבע של המייק אפ. משתוקקת להמשך הטיפולים ורוצה להגיד תודה למטפלת פרא קומקטיקאית מספר אחת!!

 הגעתי לאיריס בעקבות שילוב של קרטוזיס פילאריס ואקנה. השתמשתי חמש פעמים ברואקוטן, וגם אחרי הפעם החמישית הפצעים חזרו בפנים בחזה ובגב ללא שום שיפור אפילו לא קטן.  לאחר שנים עם הכדור שמבטיח קסמים, שההשפעה שלו נגמרה המצב חזר לקדמותו באכזבה גדולה. פחדתי ללכת לקוסמטיקאיות כי הייתי בטוחה שאם הכדור הכ״כ חזק לא עזר לי, איך טיפולים חיצוניים כן? אז זהו, שאצל איריס השילוב של הטיפול הפנימי יחד עם החיצוני גרם לי לראות בה מישהי שמציעה דרך פיתרון הגיונית. מהשיחה הראשונה היה מאוד ברור שמדברים עם מישהי בעלת כל-כך הרבה ידע, מציאותית הגיונית ושגורמת לך להבין בעצמך איך מתמודדים. הייתי סקפטית מאוד ומיואשת, והנה אני בטיפול החמישי ואני לא מאמינה לשיפור שחל בכל אחד מהחלקים הבעייתיים, גם הגב גם הפנים וגם החזה. פחדתי שיעבור עוד קיץ שאתבייש ללכת עם בגד ים, וכבר בטיפול ה5 אני מוצאת את עצמי עם ביטחון לעשות זאת ועדיין לא מאמינה. מאושרת על היום שהחלטתי לפנות אליה ובעזרתה מצאתי את התמורה המלאה ביותר לכסף שאני משלמת. מתרגשת לחמשת הטיפולים הבאים. תודה לך איריס!  

אני בן 24, מירושלים,הגעתי לאיריס לאחר שהבנתי שהיא עוסקת שנים רק בטיפול בבעיות עור, ומה שלי הציק בפנים הם הצלקות, החורים שהיו לי על הפנים שבעבר טפלתי ע"י קוסמטיקאית ללא הצלחה. וגיליתי מומחית בתחום בלי סוף סבלנות ונחת רוח, מסבירה ושוב מסבירה מדריכה עד שהיא מבינה שאני יודע ומבין כיצד לטפל בפנים. שבעצם הבעיה האמיתית בפנים שלי אחרי האבחון של איריס עצמה, שאני סובל מסבוראה בקרקפת, השיער מאוד שומני, מגרד והפנים שומניות, ואז הבנתי שלא אפשרי לטפל מיד בצלקות חשוב קודם כפי שאיריס הסבירה לישעור הפנים יהיה בריא לגמרי בלי שומניות בלי שומנים ושחורים ופצעים שיוצאים מידי פעם ורק, לקראת סוף הסדרה נעבוד על הצלקות החורים והסימנים שיש לי בפנים כבר הרבה זמן.וההפתעה שקבלתי שמהר מאוד, כמובן אחרי טיפולים ומריחות ושמירת ניקיוו של הפנים כמו שאיריס הדריכה אותי עבןדה עם כפפות חד פעמיות, ומריחות עם פד צמר גפן ועיסוי גם על הזקן ותכשירים מיוחדים גם לסבוראה בשער ובעזרת הניקוי היסודי של איריס שעבדה על הפנים שלי בכל פגישה שעתיים ולעיתים גם יותר, וגם בעזרת הטכנולוגיה שעובדת פנימי על שורש הבעיה גיליתי שסוף סוף אין לי שומנים  אין לי שיער שומני וכמובן פנים נקיות. אין פצעים, איןשחורים, כי איריס לא מוותרת עלטיפול פסח,איריס תמיד זמינה לשאלות, סבלנית ומסבירה פנים   הנקיון בפנים שקבלתי ממנה שווה כל שקל, ברמה גבוהה מאוד ואני מרגיש את השינוי שנעשה לי , היום התחלנו לטפל בשיוף, ובטכנולוגיה המיוחדת לחורים בפנים להחלקה של הסימנים  בעור הפנים שלי ואני חייב לפרגן...איזה טיפולאיזו עבודה פעם ראשונה שאני רואה ככה את הפנים שלי, וזה רק הטיפול הראשון בסידרה בצלקות ...אין עלייך בעולם...תודה