ישבן חלק מפצעים וכתמים אקנה ב-2 טיפולים?לא אפשריאי

מספר: 941
לעמוד קודם

הידעת/ה?

טיפול בפצעים בישבן -  כתמים בישבן – אקנה בישבן, זה לא טיפול קל - לא טיפול קצר לצערי, ולא טיפול מהיר...

רוצה לדעת מדוע?  

המשכ/י לקרוא...

פצעים בישבן - אקנה בישבן מלווה.. בפצעים דלקתיים ומוגלתיים, בשחורים שומנים קומודונים, פנימיים וחיצוניים, עליהם מתקיימים חיידקי האקנה, P.Acne, לעיתים נילווים להם הציסטות המורסות הגדולים הנפוחים והכואבים, עם הכתמים, כתמי האקנה פוסט אקנה, הצלקות. צלקות פוסט אקנה, החטטים והסימנים על הישבן שלך, עם נטייה להתפשט לעיתים לאיזור המפשעה, והירכיים האחוריות והפנימיות. 

אקנה על הישבן שלך, הינה מחלת עור כרונית, אשר עלולה, להתפרץ בגלל גורמים שונים. 

כמו: מתח נפשי, שינויים הורמונליים, סוג עור, מאפיינים תורשתיים, גנטיקה, תנאים סביבתיים חיידקים ועוד.

אופיינית לכ-80% מאוכלוסיית המתבגרים, ומהווה מטרד ומקור לסבל פיזי ורגשי כאחד, מבוכה רבה וחוסר בטחון.

 

מחקרים שנעשו סותרים את התפיסה המקובלת שלפיה בעיות אקנה, על הפנים הגב ועל הישבן, היא נחלתם של צעירים בגיל ההתבגרות, מתברר, שאקנה על הישבן בגיל מבוגר יותר, גיל 18 ואילך, שכיחה יותר ממה שחשבנו, נוטה להופיע כאקנה קשה ועיקשת יותר המלווה, בפצעים מוגלתיים ובנגעים עמוקים וכואבים יותר.

אקנה נראית שונה בשלבים שונים ובדרגות חומרה שונות – החל מקומודונים ("ראשים לבנים" או "ראשים שחורים") "אקנה קומודוניקה" עם פצעונים אדומים או בלעדיהם, ועד לנגעים מוגלתיים גדולים, אדומים וכואבים - "אקנה ציסטית" במהלך התפרצות הנגעים יש תקופות של שיפור ושל רגרסיה, והחמרה, עד לשיפור המיוחל.

ולכן לא ניתן להבטיח לך, כי אחרי 2 טיפולים, הפצעים בישבן נעלמים ואינם.

כפי שמבטיחות לך, על פי  עדויות, רוב מנהלות המכונים, המרכזים והמרפאות הגדולות, לטיפולי אקנה בישראל, מאיזור...

בני-ברק - ראשון-לציון - פתח-תקוה - גבעתיים רחובות ורמת-גן

 

חשוב להפנים, גם לאחר הטיפול ולאחר השיפור במצב, יתכנו התפרצויות ויהיה צורך לחזור לטיפולים נוספים כדי לתחזק את תוצאות הטיפול ולמנוע התפרצויות חוזרות של פצעים בישבן. ולשם כך חשוב להקפיד על טיפול משמר גם בבית וגם בקליניקה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

על פי פרסומים: שילמת 2700 ל-2 טיפולי אקנה בישבן כ"טיפול פנים" לישבן , בשילוב חיטוב ומיצוק לישבן...קרמים מקלפים - ללא אישור משרד הבריאות - ללא תאריך פג תוקף - ללא המרכיבים הפעילים... עם מדבקות של שם הקוסמטיקאית, ועם הבטחה שבקיץ תלבשי בגד ים והפצעים והכתמים ייעלמו ...שלא יעבדו עליכן!

 

זה להיט | זה זול | וזה מפתה | רק 2 טיפולים | אך לא יעיל ולא אפקטיבי | 

הידעת? חיטוב ומיצוק שייך לחדר כושר ולא לקליניקה המתיימרת לטפל בפצעים וכתמים בישבן.

  

 

לא להתייאש - יש טיפול חדשני , טיפול פוטותרפי המומלץ אף ע"י רופאים הניתן לך רק ע"י איריס לוי עצמה ולא ממטפלות אחרות שניסיונן אינו מוכח - טיפול באקנה בישבן.

 

לא מאמינה? הנך מוזמנת לגלוש באתר הבית שלי ולהתרשם מעשרות הממליצות באתר,  עדות של מטופלות מרוצות.  

 

  • מתפתה לכותרות: אחרי 2 "טיפולי פנים" בפצעים בישבן, כתמים אקנה בישבן, בקיץ, על חוף הים, תלכי עם בקיני, והפצעים לא יהיו שם...!
  • מתפתה לתמונות לפני ואחרי? היזעת גם בגוגל, באתרים העוסקים בטיפול בעור ניתן לרכוש תמונות לפני ואחרי...! 
  • נבוכה מדי לגשת לרופא ולחשוף את ישבנך – ולשמוע: “אין מה לעשות” אז "לא תהיי מושלמת” "זה העור שלך"

 

יש טיפול בפצעים - כתמים - אקנה - בישבן, טיפול אישי ופרטני פנימי וחיצוני, הניתן לך רק מאיריס לוי עצמה. ולא ממטפלות אחרות שניסיונן אינו מוכח.

 אני עוסקת כ-19 שנים רק בתחום טיפול בבעיות עור שאינן ניתנות לפתרון ברפואה הקונבנציונאלית.

 

טיפול בפצעים בישבן, בכתמים, אקנה בישבן בשילוב טכנולוגיית IPL ו- אנרגיית גלי רדיו RF

  • יעילות הטיפול הפוטותרפי לטווח הרחוק.

הטיפול הפוטותרפי בטכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF יעיל במיוחד לצמצום ואף להשמדת חיידקי האקנה P. ACNE ללא גרימת נזקים או תופעות לוואי כלשהן . הריפוי מתבצע כאשר האור המוקרן פועל על חומר הפורפירין הנלווה לחיידקי האקנה. עם חשיפת חיידקי הפורפירין לאור המיוחד של המערכת הוא עובר שינוי כימי ומחסל באופן סלקטיבי את חיידקי האקנה (עובד על שורש הבעיה – החיידקים).

הטכנולוגיה יעילה לא רק בהשמדת הבקטריה אלא גם באיזון יצור הסבום (השומן) בבלוטות החלב, כיווץ הנקבוביות והבהרת הכתמים (חומים אדומים) הנלווים לעור אקנתי,

  • יתרונות הטיפול הפוטותרפי לטווח הרחוק.

אחד מהיתרונות העיקריים בטיפול בטכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF היא ההחלמה המהירה למעט אדמומית נקודתית ולעיתים תחושת רגישות קלה שחולפת אין כל כאב או אי נעימות וניתן לחזור מיד לשגרה. 

 

ללא תרופות – ללא רואקוטן ללא אנטיביוטיקה - ללא תופעות לוואי – ללא שינוי בתזונה שלך – ללא דיאטת כאסח – ללא פילינג עמוק – ללא בדיקות דם – ללא פגיעה בכבד.

רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? התקשרי ישירות ל-0558833337 לתיאום פגישת ייעוץ חינם.

  .

 

 

ממליצים
איריס לוי - טיפול בבעיות עור
באישור משרד הבריאות ו FDA
whatsapp
whatsapp
This website uses cookies to improve performance and to enhance the user experience.
Accept

 הגעתי לאיריס בעקבות שילוב של קרטוזיס פילאריס ואקנה. השתמשתי חמש פעמים ברואקוטן, וגם אחרי הפעם החמישית הפצעים חזרו בפנים בחזה ובגב ללא שום שיפור אפילו לא קטן.  לאחר שנים עם הכדור שמבטיח קסמים, שההשפעה שלו נגמרה המצב חזר לקדמותו באכזבה גדולה. פחדתי ללכת לקוסמטיקאיות כי הייתי בטוחה שאם הכדור הכ״כ חזק לא עזר לי, איך טיפולים חיצוניים כן? אז זהו, שאצל איריס השילוב של הטיפול הפנימי יחד עם החיצוני גרם לי לראות בה מישהי שמציעה דרך פיתרון הגיונית. מהשיחה הראשונה היה מאוד ברור שמדברים עם מישהי בעלת כל-כך הרבה ידע, מציאותית הגיונית ושגורמת לך להבין בעצמך איך מתמודדים. הייתי סקפטית מאוד ומיואשת, והנה אני בטיפול החמישי ואני לא מאמינה לשיפור שחל בכל אחד מהחלקים הבעייתיים, גם הגב גם הפנים וגם החזה. פחדתי שיעבור עוד קיץ שאתבייש ללכת עם בגד ים, וכבר בטיפול ה5 אני מוצאת את עצמי עם ביטחון לעשות זאת ועדיין לא מאמינה. מאושרת על היום שהחלטתי לפנות אליה ובעזרתה מצאתי את התמורה המלאה ביותר לכסף שאני משלמת. מתרגשת לחמשת הטיפולים הבאים. תודה לך איריס!  

ניתן לקבל טלפון מאיריס זוהי הפעם הראשונה בחיי שאני כותבת המלצה למישהו על משהו, אבל לאיריס בהחלט מגיע. כיום אני בת 30 ומגיל 18 אני סובלת מאקנה שלדברי איריס הכי קשה להיפטר ממנה "אקנה קומודוניקה" כל הפנים מלאות, מלאות רק בשומנים, שכמעט ולא נראים הכל קיים מתחת לעור גולות קטנות. העור לא חלק לא בהיר ולא נקי כפי שצריך להיות לאשה בת גילי. שנים אני בטיפולים קוסמטים אצל קוסמטיקאיות שונות בלי שום שיפור, יותר מזה-רובן הודיעו לי שהטיפולים כנראה לעולם לא יסתיימו ועור הפנים ישאר באותו מצב. מיותר אני מניחה לציין את החוסר הביטחון שנבע מזה וכנראה שימוש מופרז במייק אפ כדי לנסות ולהסתיר את האקנה והסבוריאה. לאיריס הגעתי במיקרה, סתם גלשתי באינטרנט בחיפוש אחר קוסמטיקאית חדשה ובמיקרה נתקלתי באתר עוד לפני קריאת ההמלצות המלל באתר תפס אותי, זה הרגיש כאילו שהיא דיברה ישירות אלי.החלטתי לנסות, אמרתי לעצמי עוד קוסמטיקאית חדשה-מה כבר יכול לקרות, מסתבר שאיריס לא סתם עוד קוסמטיקאית חדשה, כבר מהטיפול הראשון אפשר היה לראות עד כמה היא פדנטית, ואסטטית. מקצועית ברמה אחרת. זה אומנם לקח קצת זמן ואני עדין לא סיימתי לגמרי את הטיפולים בטכנולוגיית IPL בשילוב תכשירים לשמר את המצב בבית, ותוספי התזונה שעובדים על סימפטום הבעיה, אבל אין ספק שפעם ראשונה מזה 12 שנה רואים שינוי משמעותי. זו פעם ראשונה שאני יכולה להרגיש ולהריח את הסוף אחרי שכבר מזמן התיאשתי והרמתי ידיים בנוסף לעובדה שאיריס הצליחה במקום שבו נכשלו המון קוסמטיקאיות לפניה, היא תמיד מוכנה לתת מענה טלפוני בנוגע לכל שאלה. צלצלתי אליה מספר פעמים לבקש הסבר נוסף על חומר זה או אחר והיא לעולם לא נפנפה אותי , אלא הסבירה לי שוב ושוב, וחזרה על המשפט עם התמדה וסבלנות, יבוא יום ואת בגילך תוכלי להשתמש בתכשירים המיועדים לעור נרמאלי יבש כי זה הבסיס של עור פניך, ממליצה בחום על איריס, באמת שמדובר על קוסמטיקאית שונה לגמרי ממה שנתקלתי עד כה!!

כשאומרים "שאלוהים בירך את ידיי איריס בדבר גדול" זה איננה קלישאה.הדבר הגדול הזה שאיריס עושה בבנאדם בתקופה כל כך קצרה זה דבר מדהים שאין שני לו ואינני מדבר רק על ריפוי הפנים מהפצעים המזעזעים והצלקות המחרידות, אלא מעבר לזה, איריס החזירה לי את תחושת הביטחון שנעלמה לי, חוסר האונים שפקד אותי בזמן השנים שחייתי עם אקנה נעלמה לי ברגע שדרכתי אצלה בקליניקה. הדבר הגדול הזה שאתה מתחיל לראות שיפור לאורך טווח ארוך ולא רק זמני יוצר אצלי לפחות תחושת ביטחון שלא הייתה לי במשך שנים שרק מי שיש לו אקנה מבין את זה איריס נותנת לך תחושה של אמון בבנאדם שרוצה, מעוניין ומחוייב לתת לך את כל כולו במהלך כל הטיפולים ואיריס כזו, היא זמינה 247 לכל בעיה שיש, יחס כזה אישי לא נתקלתי מעולם. אני גבר שסבל מאקנה בערך מגיל 17 , הגעתי לאיריס בגיל 23 וחצי ועוד בהבחנה הראשונה הבנתי שלא ראיתי אדם מקצועי ואכפתי עד שראיתי את איריס עובדת לי על הפנים.י ש להדגיש שעברתי הרבה קוסמטיקאיות ותכשירים אינסופיים על הפנים שלי וכל פעם שמעתי את אותם צמד מילים"סבלנות סבלנות" אך כבר קרוב ל-7 שנים הסבלנות כבר פקעה, הגעתי לאיריס במקרה בחיפוש באינטרנט ואני מודה לאלוהים שדפדפתי באותו רגע באינטרנט אין לי שמץ של מושג איך הפנים שלי היו נראות לולא איריס. יש להזכיר שאיריס עובדת על מקור הבעיה מתוך הגוף ומחוצה לו, שלא כמו כל הקוסמטיקאיות כיום בשוק שעובדות על החוץ . אני נמצא בטיפול ה-8 אצל איריס ויש שיפור כל כך עצום . אני זוכר שאמרתי לאיריס שהחלום שלי הוא להתגלח בלי להיתקל בפצע בפנים מכיוון שכל פעם שהתגלחתי סבלתי נורא . אז כן בכל פעם שאני מתגלח אני חושב על מה היה קורה לולא איריס. אני מציע לכל מי שקורה כאן באתר, אני ממליץ בחום לא לוותר כי הכי קל ופשוט זה לדפדף אחורה באינטרנט ולהגיד הפצעים יעברו עם השנים-אז לא ממש לא אני חשבתי ככה וזה ממש לא עובד, ההפך הוא הנכון זה רק מתעצם וחבל על כל שנייה של סבל, פשוט חייגו לאיריס הקוסמת ותקבעו ייעוץ תראו שרק תרוויחו מזה!!

הגעתי לאיריס אחרי שסבלתי מאקנה וסבוריאה קשה 3 שנים, 3 שנים שהתביישתי לצאת מהבית, 3 שנים שהייתי אומר לעצמי: "תן לזה עוד קצת זמן וזה יעבור בסוף" וככל שהזמן עבר זה רק הלך והחמיר והבושה הלכה וגדלה והביטחון העצמי הולך ונעלם וכל האיכות חיים נפגעת בצורה שרק מי שסבל מאקנה בפנים יכול להבין. במהלך ה-3 שנים האלה הלכתי לרופאים, לקחתי כדורים שונים ומרחתי משחות וכלום לא עזר וזה הרגיש לי כמו כוסות רוח למת ואז ברגע של ייאוש ועצבים ואחרי שיצאו לי עוד כמה פצעים לאוסף החלטתי שאני שם לזה סוף ומחפש פתרון סופי לבעיה, התחלתי לחפש באינטרנט ואיך שהגעתי לאתר של איריס האינטואיציה אמרה לי שהגעתי למקום הנכון, קבעתי פגישת ייעוץ ושם איריס נתנה לי את התקווה והביטחון שאני בידיים טובות שחיפשתי, בפעם הראשונה הגעתי למישהי שהסתכלה על הפנים שלי ולא נבהלה וידעה להסביר לי יותר טוב ממני בדיוק ממה אני סובל ומה צריך לעשות כדי שזה יהיה מאחורי, היום אני כבר אחרי שנה של טיפולים אצל איריס והפנים כמעט במצב מושלם הודות לטיפול הכי מקצועי שיש ויחס וסבלנות ברמה אחרת, הטיפולים אמנם לא נעימים תמיד ויש הרבה עבודה לטיפול גם בבית אבל אין ספק שזה שווה את זה והיום אחרי שנה בדיוק של סדרת טיפולים אינטנסיביים ורצופים שבסיומם טיפולים עם מרווחים ארוכים יותר לשמר את המצב אני רק רוצה להגיד לך תודה רבה על הכל!