סובלת מאקנה בפנים?איריס לוי-עצמה מטפלת בך ב-IPL

מספר: 788
לעמוד קודם

סובלת מאקנה בפנים? יש טיפול בשיטת IPL טיפול - לא קל - לא מהיר - אך יעיל אפקטיבי ולטווח ארוך.

הטיפול ניתן לך מאיריס לוי עצמה ולא ממטפלות אחרת שניסיונן אינו מוכח. כטיפול אישי ופרטני פנימי וחיצוני - מדוע דווקא אצלי? כנסי.

  • ללא שינוי באורח החיים שלך - ללא תרופות - ללא ויטמינים - ללא דיאטת כאסח - ללא שיוף כימי - ללא בדיקות דם - וללא פגיעה בכבד.

סקפטית? לא מאמינה?  הנך מוזמנת לגלוש בעמוד הבית שלי ולהתרשם מעשרות הממליצות באתר ואף לקבל טלפון להתקשרות.

 

סובלת מאקנה בפנים? מפצעים בפנים? משומנים, שחורים, קומודונים בפנים? מכתמים חומים/אדומים בפנים? מצלקות חטטים וסימנים בפנים?, עור אפרורי שומני מבריק, מגרד ומעקצץ?

 

יש טיפול -  לא ב"אור כחול" המוקרן על האזור הבעייתי ממרחק בשילוב מריחת קרמים ומסכות, ונותן מענה לטווח קצר.  אלה טיפול בטכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF, שתי אנרגיות משולבות במקביל הנותנות מענה לשנים ארוכות .

אקנה בפנים, פצעים בפנים אינם בבחינת מפגע אסתטי חולף שניתן להתעלם ממנו, מדובר במחלת עור, המחייבת טיפול.  

אקנה לא חולפת מעצמה, ללא טיפול מתאים היא עלולה להחמיר. 

  • הטיפול מומלץ בסדרה של בין 10 – 8 -6 מפגשים (לעתים גם יותר) כל מקרה לגופו. וכטיפול תחזוקתי/ משמר / תומך אחת לחודש ל-3 חודשים/חצי שנה.
  • תדירות הטיפולים : 4 טיפולים ראשונים פעם/פעמיים בשבוע (ע"פ סוג העור, רמת האקנה ועומק הנגעים) והמשך במרווחים יותר ארוכים, בין שבועיים ל-3 שבועות. 

הטיפול באקנה בפנים דורש התמדה והקפדה על ההנחיות. ההטבה במראה העור אינה מידית, ומתרחשת לרוב בסדרה של טיפולים. 

סוג הטיפול מותווה על פי סוג הנגעים בעור וחומרת התופעה. במהלך התפרצות הנגעים יש תקופות של שיפור ושל רגרסיה/נסיגה, והחמרה עד לשיפור המיוחל בשילוב ניקוז/ניקוי יסודי וטכנולוגיית IPL - טיפול אפקטיבי לטווח ארוך.

 

  • מרגישה שנמאס לך? רוצה לשפר את איכות החיים שלך? בעזרתי תקבל/י פתרון איכותי אפקטיבי ולאורך זמן לפצעי הבגרות אקנה בפנים .
  • כי זה מציק, לא אסתטי ולא נעים. מתפשט לעורף לזרועות, על הגב החזה הישבן והירכיים ומשתלט על חייך, מכביד על איכות החיים, משפיע על מצב הרוח, גורם לך להסתגר בבית ומערער את הביטחון העצמי...
  • ופנית לרופא מומחה - שלא הצליח לשפר את מצב עור הפנים שלך ותשובתו היתה - "אז לא תהיי מושלמת"  "תלמדי לחיות עם זה" "במשך השנים זה יעבור" 
  • ובקיץ עם השמש הקופחת וכמויות של מייק אפ וקונסילר שהיית שמחה לוותר עליהם , כי זה לא מתאים לך, לא מתאים לגיל שלך...
  • וניסית תכשירים למריחה, כדור רואקוטן ואנטיביוטיקה, הומאופתיה, צמחים, רפלקסולוגיה, גלולות, דיקור סיני, שינוי בתזונה ואורח חיים בריא...
  • טיפולים סדירים אצל הקוסמטיקאית הנעזרת במחט/ בציפורניים הגורמים לנזק לרקמות העור.

 

  • ופנית למכון קוסמטי שם ההבטחה מפי המטפלות שניסיונן אינו מוכח, כי ב-2 טיפול שיוף כימי/או פילינג עמוק ניתן לפתור את הבעיה ולא ראית תוצאות. וזה ברור כי את החיידקים שגורמים לאקנה לא ניתן לחסל ;ב- 2 טיפולים - לצערי!

 

  • ובאותו מכון ההתניה להצלחת הטיפול מפי המטפלות שניסיונן אינו מוכח, הינה, ברכישת ערכת ויטמינים - והתניה נוספת ב"דיאטת כאסח" לניקוי רעלים מהגוף... שלא יעבדו עליכן!

 

 

טיפול בשילוב טכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF - טיפולי אקנה בשילוב טכנולוגיית IPL נמצאו יעילים במיוחד לצמצום ואף להשמדת החיידקים P.Acne באופן סלקטיבי, ללא גרימת נזקים או תופעות לוואי כלשהן. טכנולוגית IPL יעילה גם בייבוש הסבום השומן, עליו מתקיים החיידק. אחד מיתרונות הטיפול בטכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF באקנה בגב בפנים ובישבן, למעט אדמומיות נקודתית ולעיתים תחושת רגישות שחולפת, אין כל כאב או אי נעימות וניתן לחזור מיד לשגרה

רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? צרי עמי קשר עוד היום ישירות ל- 0558833337 לתיאום פגישת ייעוץ חינם. עם איריס לוי עצמה.

ממליצים
איריס לוי - טיפול בבעיות עור
באישור משרד הבריאות ו FDA
whatsapp
whatsapp
This website uses cookies to improve performance and to enhance the user experience.
Accept

 טיפול בטכנולוגיית IPL ו-RF עם התחייבות - סבוראה קשה בפנים, המלווה באדמומיות קשה, שומניות יתר, קשקשת  - הגעתי לאיריס עם סבוריאה קשה בפנים אחרי שסבלתי 12 שנה וניסיתי מספר טיפולים ומשחות במקומות אחרים ללא הצלחה וחשבתי שזה יעבור לבד ונהיה המצב יותר חמור יותר אדום קשקשים וגירודים ,ורופא עור בקור רוח אמר תלמד תחיה עם זה כי למחלה הזאת אין פיתרון יש משחות וזה רק מוסיף נזק לעור. מהטיפול הראשון איריס ציינה בפניי שהבעיה היא כרונית אך היא תוכל להפחית את התופעה בלפחות 80%. עכשיו אני נמצא אחרי הטיפול ה8 ואני מרוצה מאוד מהתוצאות. הגירודים בפנים כמעט לגמרי עברו, אין קשקשים , העור הרבה פחות שומני, ויש הרבה פחות פריחה בפנים העור חלק נקי ואני מתפקד כמו כל בנאדם אחרי שהייתי מתבייש להיחשף לאנשים ולהיות באירועים שלא ישאלו אותי למה אתה אדום והייתי רגיש לכל מיני מאכלים ואלכוהול שהיו מעוררים את הפריחה ואדמומיות ועכשיו אני אוכל ושותה מה שבא לי ללא גבולות . מעבר לכך, איריס היא אישה מקצועית פרפקציוניסטית, עם הרבה מאד אכפתיות ורצון אמיתי לעזור, להקל ולשפר. ואכן היא גרמה לי להרגיש שבאמת אכפת לה, והדגישה לפניי שעם התמדה וסבלנות ועבודה משמרת בבית עם התכשירים המעולים והמתאימים, עם הקשבה להוראות שלה כיצד לשמר את המצב לטווח ארוך ניתן לקבל אפקט ארוך טווח ובהטבה משמעותית גם בסבוריאה בפנים ממנה סבלתי שנים. הטיפול הניתן הנו אישי ופרטני על ידי איריס לוי עצמה. ולא ממטפלות אחרות כפי שנהוג במכוני קוסמטיקה.

שאני שומעת את השם איריס האסוציאציה הראשונה שעולה לי זה "הפיה שלי" הגעתי לאיריס סקפטית ומיואשת מייד אחרי שיחת הייעוץ הרגשתי שהיא שונה, מקצועית מאוד (מעל 20 שנה ועל כך מעידות כל התעודות המרשימות התלויות בקליניקה) , חייכנית, אדיבה ובנוסף ללא תשלום גם מטפלת ריגשית;) הלכתי למרפאה שנחשבת אחת הגדולות בעיר רחובות - כמרכז  הגדול ביותר לטיפולי אקנה, ומה שאחת מה"מטפלות" הרבות שם איבחנה כ"פנים יפות" איריס איבחנה כסבוריאה קשה אדמומיות, יובש שמתבטא בקשקשת, חטטים, פיגמנטציה) וקרטוזיס פילאריס בישבן. יש לציין שלאור המקצועיות הסכמתי מבלי שהיה לי היסוס אחד בגוף כי... לא כמו בסיפור סינדרלה איריס לא הבטיחה אגדות ואין שרביט שתוך הנפה אחת הכל ייעלם. אבל מה שכן היא הבטיחה זה לגרום לי להיראות ולהרגיש כמו סינדרלה. נכון, הטיפול כרוך בלא מעט מחטים וניקוי יסודי של הקומודונים עליהם מתיישבים החיידקים. והמוצרים הנילווים שכוללים התמדה וצורכים לא מעט זמן בהחלט שווים את זה כי.. התוצאות של איריס מדברים בעד עצמן! כיום אחרי הטיפול השלישי, יכולה לומר שאני מרגישה שהפייה שלי פשוט החזירה לי את צבע הפנים, הם כבר לא מייצרים קשקשת או שומנים, האדמומיות פחתה בצורה כלכך משמעותית שאני צריכה להחליף את הצבע של המייק אפ. משתוקקת להמשך הטיפולים ורוצה להגיד תודה למטפלת פרא קומקטיקאית מספר אחת!!

קוראים לי אביב, אני בחורה סקפטית. אני לא מאמינה לכל מיני המצאות וקסמים וסיפורים של אנשים שמבטיחים דברים לא הגיוניים. בגלל זה, כשהבנתי מה הייתה הבעיה-במקרה שלי קרטוזיס פילאריס בזרועות, התחלתי לחפש פתרונות. הלכתי להתייעץ עם כמה אנשים, רובם המליצו על שיוף ואפילו הלכתי לרופא עור שנתן לי סתם קרם למרוח ואמר לי שזה לא בטוח יעזור אלא רק ייבש את זה לכל היותר. כשהגעתי לאתר של איריס ישר התלהבתי מהפירוטים והביקורות שלה שישר נראו לי כנות ואותנטיות, הבנתי שיכול להיות שהגעתי למקום הנכון. הלכתי לפגישת ייעוץ אצלה, ואני זוכרת עם איזה תחושה יצאתי ממנה. הרגשתי שזהו, זה המקום שחיפשתי. היא לא הבטיחה לי ניסים ופלאות, אבל היא הבטיחה שיפור, וכך קרה. אני כבר אחרי טיפול מספר 8 ואני יכולה להגיד בבירור שיש שינוי משמעותי ומדהים. מעבר לתוצאות והטיפול המדהים והמקצועי, היחס החם והמקסים שלה רק משפר את כל התהליך. כן, זה תהליך. זה לוקח זמן וצריך הרבה סבלנות, אבל הסבלנות משתלמת. אני באמת ממליצה מכל הלב לבחור באיריס, כי היא באמת יודעת מה היא עושה והיא באמת עושה את זה מכל הלב, שזה הכי חשוב. - אם אתם מעוניינים להתייעץ איתי ברמה האישית ולשמוע על התהליך האישי שעברתי, אתם מזומנים לפנות לאיריס בכדי לקבל את מספר הטלפון שלי. אני יותר מאשמח לעזור.