איריס, כל הכבוד! הבת שלי היגיע אליך עם בעית אקנה, אחרי ביקורים רבים אצל קוסמטקיות שלא עזרו כלל. ואת הצלחת לפתור את הבעיה. לאור ההצלחה הזאת גם אני באתי לטיפול, ואני גם מאוד מרוצה. תודה רבה! ממושב בצרה לורנס
אני מכיר את איריס עוד מטיפולי פנים מוצלחים בעבר, וכשחיפשתי טיפול מקצועי להוצאת שחורים בגב - היה ברור שאפנה אליה. גם הפעם, כמו תמיד, המקצועיות והדיוק שלה עשו את כל ההבדל. מדובר היה בטיפול חד פעמי, אך התוצאה הייתה מרשימה: שיפור ניכר ומשמעותי כבר מיד אחרי הטיפול. איריס עובדת ברגישות, יסודיות והקפדה על כל פרט, והכול באווירה נעימה ומרגיעה. אני ממליץ בחום לכל מי שסובל משחורים או בעיות עור בגב - איריס לוי היא הכתובת הנכונה.
הגעתי לאיריס דרך האתר אחרי שנים בהן סבלתי מפצעונים וצלקות בצורה חריפה. כיום אני בשלב מתקדם של הטיפולים( סדרה של 10 טיפולים) ונהנית מעור חלק כמעט לגמרי ובריא יותר מתמיד. חייבת לציין שלאורך כל הזמן זכיתי ליחס מקצועי ומסור מצד איריס ומענה אישי ומנחה גם דרך הטלפון. תודה לאיריס שהסבה לי אושר ועזרה לי כך, מומלץ מומלץ מומלץ!
לאחר בדיקות אצל רופאי עור שונים שלא ידעו לאבחן את הבעיה וכל אחד טען אחרת, הגעתי לאיריס אובדת עצות ולאחר קבלת פנים נעימה ואבחון ידעה לשים אצבע בדיוק על הבעיה וכיצד לטפל בה. יצאתי מאיריס מחוייכת אחרי שנתיים שהיה לי קשה להסתכל על העור שלי ולחייך, סוף סוף קבלתי מענה והסבר מפורט! בונוס - במיוחד עם המצב של הקורונה איריס מאוד נוקטת בכל אמצעי הזהירות ומקפידה לכן אין חשש :)
לפני שנה בגיל 29 הופיעו לי פצעים על הגב והחזה. אחרי סקר שוק לא קצר הגעתי לאיריס ולא מצטער. ראיתי את ההבדל כבר אחרי הטיפולים הראשונים, והיום, אחרי פחות משנה אפשר לראות שההבדל הוא עצום. ממליץ את איריס בחום לכל מי שסובל מבעיות דומות. תקבלו שירות מסור, מקצועי, אכפתי וברמה הכי גבוהה שיש. תודה, איריס!
אקנה בגב - פצעים עקשניים שהותירו כתמים חומים/אדומים - טיפול מעולה וממולץ, חשוב להתמיד ורק כך יש תוצאות, אריס היא אדם ישר, סובלני, שנותן יחס חם ואישי. היא מסבירה על מהלך הטיפול בהרחבה ובכנות ותמיד מקבלת עם חיוך, סוכריית מנטה וקפה.רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? התקשר כעת ל-0558833337 לתיאום פגישת ייעוץ חינם. הטיפול ניתן לך מאיריס לוי עצמה ולא ממטפלות אחרות שניסיונן אינו מוכח. כטיפול אישי ופרטני פנימי וחיצוני בטכנולוגיית IPL
לפני שהגעתי לאיריס סבלתי מאקנה. בפניה לרופא עור הומלץ לי לקחת את כדורי הרואקוטן. לא הסכמתי בגלל תופעות הלוואי האיומות שהכדורים גורמים. ואז פנינו לאיריס .לאחר איבחון והתאמת התכשירים עברתי מספר טיפולים ללא תרופות וללא מחטים. ואז הכל נעלם,גם הכתמים נעלמו והכל בזכות איריס! היא יסודית,מקצועית,וסבלנית, ממליצה בחום!
הגעתי לאיריס עם אקנה בישבן לאחר שהייתי במלא מקומות ולאחר שניסיתי מיליון תכשירים . ואצל איריס בסוף הטיפול יצאתי עם ישבן של דוגמניות כפי שהיא הבטיחה וקיימה . אז איריס אין עליך!!!!! שינית את חיי ואני מודה לך מאוד! רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? התקשר/י 0558833337 ישירות לאיריס ולא תתאכזבי. הטיפול מומלץ כסדרה של בין 10 – 8 מפגשים (לעתים גם יותר) וכטיפול תחזוקתי / משמר / תומך אחת ל-3 חודשים/ חצי שנה.
אז הסיפור שלי קצת מוזר על בחורה שלא מזמן הכרתי ומשם זה סיפור הצלחה ! את איריס הכרתי דרך ייאוש בחיפוש אחר דרכים להוציא את הפצעים מהחיים שלי! פצעים שהיו משאירים לי כתמים , פצעים מוגלתיים , פצעים שפשוט הרסו לי את הפנים. כל דבר שהכנסתי לפה שלי הוציא לי עוד ועוד חצקונים לא נעימים. את ניפטרת מאחד והשני כבר בדרך החוצה. סבלתי מפנים שומניות ומלאות בשחורים שלא הייתי מודעת אלייהם בכלל.. ואז הכרתי את איריס שפשוט עשתה לי רק טוב. ולא רק לפנים שלי. אלה גם לביטחון שלי..שנורא איים עליי בעבר וגרם לי להרגיש מכוערת. היום זה פשוט פנים נקיות . וללא מייקאפ ! חלום חלום חלום חלום שאני לא לא צריכה יותר לשים מייקאפ ! אני יוצאת החוצה בלי מחשבה בכלל על להתאפר כי אין לי צורך בזה ! חברות שלי אומרות לי שזה הדבר הכי טוב שעשיתי עד היום.. ואין יותר כיף מזה. איריס פשוט תותחית , מקשיבה , נותנת את כל כולה .. גם בשעות לא נעימות .. ממליצה באהבה ענקית !
הגעתי לאיריס בעקבות שילוב של קרטוזיס פילאריס ואקנה. השתמשתי חמש פעמים ברואקוטן, וגם אחרי הפעם החמישית הפצעים חזרו בפנים בחזה ובגב ללא שום שיפור אפילו לא קטן. לאחר שנים עם הכדור שמבטיח קסמים, שההשפעה שלו נגמרה המצב חזר לקדמותו באכזבה גדולה. פחדתי ללכת לקוסמטיקאיות כי הייתי בטוחה שאם הכדור הכ״כ חזק לא עזר לי, איך טיפולים חיצוניים כן? אז זהו, שאצל איריס השילוב של הטיפול הפנימי יחד עם החיצוני גרם לי לראות בה מישהי שמציעה דרך פיתרון הגיונית. מהשיחה הראשונה היה מאוד ברור שמדברים עם מישהי בעלת כל-כך הרבה ידע, מציאותית הגיונית ושגורמת לך להבין בעצמך איך מתמודדים. הייתי סקפטית מאוד ומיואשת, והנה אני בטיפול החמישי ואני לא מאמינה לשיפור שחל בכל אחד מהחלקים הבעייתיים, גם הגב גם הפנים וגם החזה. פחדתי שיעבור עוד קיץ שאתבייש ללכת עם בגד ים, וכבר בטיפול ה5 אני מוצאת את עצמי עם ביטחון לעשות זאת ועדיין לא מאמינה. מאושרת על היום שהחלטתי לפנות אליה ובעזרתה מצאתי את התמורה המלאה ביותר לכסף שאני משלמת. מתרגשת לחמשת הטיפולים הבאים. תודה לך איריס!