אורטל 23- פתח תקווה קרטוזיס פילאריס בזרועות ובכל הגב. רוצה סיפור הצלחה משל עצמך התקשר/י 0558833337 מעל 100 המלצות

מספר: 339
לעמוד קודם

קרטוזיס פילאריס אלבה בזרועות וקרטוזיס פילאריס רוברה על כל הגב - הגעתי אל איריס עם קרטוזיס פילאיס בחלק העליון של זרועות הידיים, שהתבטא בחיספוס, אדמומיות, עור לא חלק ועל כל הגב מלמעלה ועד למטה עיגולים קטנים קטנים כהים על כל הגב. הייאוש היה בשיא, שנים בלי בגד ים, גופיות שמלות חשופות, וזאת לאחר שבמספר מקורות אחרים טענו בפניי כי אין פיתרון לכך ואף במקום אחר נהפכתי ל"עכבר מעבדה" כאשר אחת העובדות שפכה לי על הגב פילינג (ריבוע קטן) בטענה שאם נקלף שכבה אחת של העור שלי, השכבה החדשה תהיה חלקה-עברתי סבל רב, ללא תועלת. כשהגעתי לאיריס נוכחתי לראשונה לדעת כי אכן קיים טיפול למצב עם תוצאות מדהימות. אני מטופלת אצלה כ-שנה וחודשיים, במהלכם עברתי לא מעט טיפולים וגם לא נעימים אך שווים כל מאמץ. כיום, הכתמים והחיספוס כמו חררה כמעט ואינם קיימים בזרועות , ובגב-התהברו עד מאוד טיפול בשילוב עם מזותרפיה ופונקציית הבהרה ב-IPL + שיוף עשה נפלאות. ממליצה באופן חם לבוא לטיפול, להסיר את החששות ולקבל קצת תקווה! טיפול חם ומסור בנוסף לכל!  

איריס לוי - טיפול בבעיות עור
באישור משרד הבריאות ו FDA
whatsapp
whatsapp
This website uses cookies to improve performance and to enhance the user experience.
Accept

שאני שומעת את השם איריס האסוציאציה הראשונה שעולה לי זה "הפיה שלי" הגעתי לאיריס סקפטית ומיואשת מייד אחרי שיחת הייעוץ הרגשתי שהיא שונה, מקצועית מאוד (מעל 20 שנה ועל כך מעידות כל התעודות המרשימות התלויות בקליניקה) , חייכנית, אדיבה ובנוסף ללא תשלום גם מטפלת ריגשית;) הלכתי למרפאה שנחשבת אחת הגדולות בעיר רחובות - כמרכז  הגדול ביותר לטיפולי אקנה, ומה שאחת מה"מטפלות" הרבות שם איבחנה כ"פנים יפות" איריס איבחנה כסבוריאה קשה אדמומיות, יובש שמתבטא בקשקשת, חטטים, פיגמנטציה) וקרטוזיס פילאריס בישבן. יש לציין שלאור המקצועיות הסכמתי מבלי שהיה לי היסוס אחד בגוף כי... לא כמו בסיפור סינדרלה איריס לא הבטיחה אגדות ואין שרביט שתוך הנפה אחת הכל ייעלם. אבל מה שכן היא הבטיחה זה לגרום לי להיראות ולהרגיש כמו סינדרלה. נכון, הטיפול כרוך בלא מעט מחטים וניקוי יסודי של הקומודונים עליהם מתיישבים החיידקים. והמוצרים הנילווים שכוללים התמדה וצורכים לא מעט זמן בהחלט שווים את זה כי.. התוצאות של איריס מדברים בעד עצמן! כיום אחרי הטיפול השלישי, יכולה לומר שאני מרגישה שהפייה שלי פשוט החזירה לי את צבע הפנים, הם כבר לא מייצרים קשקשת או שומנים, האדמומיות פחתה בצורה כלכך משמעותית שאני צריכה להחליף את הצבע של המייק אפ. משתוקקת להמשך הטיפולים ורוצה להגיד תודה למטפלת פרא קומקטיקאית מספר אחת!!