אורטל 23- פתח תקווה קרטוזיס פילאריס בזרועות ובכל הגב. רוצה סיפור הצלחה משל עצמך התקשר/י 0558833337 מעל 100 המלצות

מספר: 339
לעמוד קודם

קרטוזיס פילאריס אלבה בזרועות וקרטוזיס פילאריס רוברה על כל הגב - הגעתי אל איריס עם קרטוזיס פילאיס בחלק העליון של זרועות הידיים, שהתבטא בחיספוס, אדמומיות, עור לא חלק ועל כל הגב מלמעלה ועד למטה עיגולים קטנים קטנים כהים על כל הגב. הייאוש היה בשיא, שנים בלי בגד ים, גופיות שמלות חשופות, וזאת לאחר שבמספר מקורות אחרים טענו בפניי כי אין פיתרון לכך ואף במקום אחר נהפכתי ל"עכבר מעבדה" כאשר אחת העובדות שפכה לי על הגב פילינג (ריבוע קטן) בטענה שאם נקלף שכבה אחת של העור שלי, השכבה החדשה תהיה חלקה-עברתי סבל רב, ללא תועלת. כשהגעתי לאיריס נוכחתי לראשונה לדעת כי אכן קיים טיפול למצב עם תוצאות מדהימות. אני מטופלת אצלה כ-שנה וחודשיים, במהלכם עברתי לא מעט טיפולים וגם לא נעימים אך שווים כל מאמץ. כיום, הכתמים והחיספוס כמו חררה כמעט ואינם קיימים בזרועות , ובגב-התהברו עד מאוד טיפול בשילוב עם מזותרפיה ופונקציית הבהרה ב-IPL + שיוף עשה נפלאות. ממליצה באופן חם לבוא לטיפול, להסיר את החששות ולקבל קצת תקווה! טיפול חם ומסור בנוסף לכל!  

איריס לוי - טיפול בבעיות עור
באישור משרד הבריאות ו FDA
whatsapp
whatsapp
This website uses cookies to improve performance and to enhance the user experience.
Accept

הכרתי את איריס דרך אתר האינטרנט שלה, יצרה איתי קשר וכבר בשיחת הטלפון השקיעה והסבירה את עצמה ואת כל מה שרק אפשר בצורה הכי מקצועית ומפורטת שיש. הגעתי לפגישת ייעוץ, סבלתי מאקנה קשה בפנים, חזה וגב למשך כל גיל ההתבגרות, כל פעם תקווה אחרת ש"זה עניין של גיל" ו"עוד חצי שנה-שנה וזה עובר", הלכתי לקוסמטיקאית שרק הכאיבה, נטלתי כדורים אנטיביוטיים שגרעו, הוצאתי המון כסף על תכשירים וסבונים שלא עזרו, בסופו של דבר נותרתי רק עם רואקוטן שהפסקתי ליטול לאחר חודש בשל תופעות הלוואי המחרידות שלו (רעל שצריך לרדת מהמדפים). כמובן שכל מומחה ורופא עור אמר שרק רואקוטן זה הפיתרון, אבל הפלא ופלא אישה מקסימה ואדיבה בשם איריס לוי לקחה אותי בזרועות פתוחות, ענתה לכל שאלה בכל שעה, טיפלה בי בצורה הכי מקצועית, דואגת תמיד לנוחיות הלקוח, גורמת לך להרגיש בנוח, נותנת מעל ומעבר ללקוחות שלה. תמיד מטפלת בצורה הכי יסודית שראיתי וזה ניכר לעין, מסבירה כל דבר שעושה, עושה ניקוי יסודי ומגיעה לשורש הבעיה, היא לא רק מטפלת באקנה כאקנה, היא מטפלת בשומנים, בצלקות, בחיידקים ורק לבסוף אתה מבין שככה מטפלים באקנה. הודות לאיריס, הפנים שלי התנקו כמעט לחלוטין ואני עדיין לא סיימתי את הטיפולים, "שווה כל שקל", איריס הפיחה בי תקווה, נתנה לי הרבה מהביטחון העצמי שהתרועע, ניקתה לי את הפנים, הזכירה למשפחה ולחברים שלי איך אני באמת נראה, נקי מפצעים, פצעונים, שומנים , כתמים ןצלקות. איריס לימדה אותי שבשביל יופי צריך לתחזק ולפעמים גם לכאוב אך הפתרון נמצא שם. איריס יותר מעוד קוסמטיקאית, היא אדם מקצועי, אישי, אדיב, ממש מורה להיגיינה והכי חשוב גם קצת קוסמת. רוצה סיפור הצלחה משל עצמך התקשר/י לאיריס ותיווכח/י יש פתרון. 

מצאתי את איריס דרך האינטרנט, המידע הרב שהיא כותבת על האקנה, הצלקות וההמלצות הרבות גרמו לי להתקשר דווקא אליה. הגעתי לאיריס חודש וחצי לפני החתונה שלי והיא מיד נענת לבקשתי להפוך אותי לכלה חלקה מאקנה, כתמים וצלקות. אז נכון שהייתי צריכה להגיע לפני ולא מומלץ לעשות הכל בלחץ כמו שאני עושה אבל לא הייתה לנו ברירה. במפגש הראשון איריס הסבירה לי הכל על הטיפולים ונתנה הצעת מחיר מסודרת. יש לי קצת פצעים בפנים אך הבעיה האמיתי היא בגב שם יש לי כתמים כהים וצלקות כתוצאה מאקנה שחלף והותיר סימנים. הבעיה בגב מפריעה לי מאוד מונעת ממני ללכת לים (הבילוי האהוב עלי), ללבוש בגדים קיציים וכמובן את שמלת הכלה שלי עם הכתפיות. כרגע אני בדיוק בדרכי לטיפול השלישי וכבר יש שיפור מאוד משמעותי, הכתמים בגב התבהרו, גם בפנים המצב השתפר מאוד, אני כבר לא שמה מייק אפ אפילו לא קצת, כמו שהייתי נוהגת לעשות בעבר. כל השיפור הזה הוא בזכות איריס וכמובן בזכות עבודה בבית, איריס נותנת מלא תכשירים לבית שצריך להקפיד להשתמש בהם לפי ההנחיות המדויקות שלה (תודה לבעלי לעתיד שעוזר לי בטיפולים בבית). חצי מהדרך עוד לפנינו ואני אופטימית מתמיד. אז המון תודה לך איריס!!!! ממליצה מכל הלב לכל מי שסובל מאקנה, כתמים או צלקות להגיע לאיריס, אתם תגידו תודה ותראו שיפור כבר מהטיפול הראשון   

הגעתי לאיריס באפיסת כוחות, כבר האמנתי שמר גורלי ושכנראה אשאר עם פצעים על הישבן לכל החיים. זה דפק אותי לגמרי. העדפתי לא ללכת לים, ולא להכנס לשום זוגיות מהפחד.. כשהגעתי לאיריס (אחרי שכבר עשיתי טיפולים אצל קוסמטיקאית אחרת שרימתה אותי ולקחה לי כסף סתם) היא הסבירה לי באופן מקצועי על התהליך של הטיפול, בדיוק מה יש לי ואיך ניתן לטפל בזה. אני כבר חוויתי כווית (מטאפורי) מקוסמטיקאיות וחששתי כלכך אבל היא גרמה לי להאמין שוב וללכת על זה. הטיפול כואב, אין ספק, אבל ככל שכואב יותר סימן שזה באמת עובד! איריס לא חוסכת בזמנים, היא מקדישה כמעט שעתיים לתהליך ארוך של 10 טיפולים, היא עובדת בצורה מקצועי וסטרילית בין לקוחה ללקוחה, היא לא מוותרת עלייך בשום שלב!! התחלתי את הטיפולים בתקופת הקורונה , והיום ... אני בן אדם חדש. אני הולכת עם ביקיני לים ולא חוששת כלל וכלל. אני לא מפחדת להיכנס לזוגיות ולא מפחדת מלהיות בלי בגדים ליד מישהו. אני לא יודעת מה איתכם אבל להרגיש שלמה עם עצמך בגיל 21 כשהחיים לפנייך, זה מרגיש נפלא!! בחיים שלי לא האמנתי שאפטר מכל הפצעים והכתמים שהיו לי בישבן (וכן גם במפשעה!!) הכל נעלם, העור נהיה חלק ובהיר ואני פשוט מרוצה ברמות מהתוצאה !!! היה שווה כל שקל, וכל טיפת כאב. חייבת לאיריס את תודתי המקסימאלית כי היא החזירה לי את הביטחון בעצמי . (: