אקנה בישבן כתמים ופצעים שני בת 28

מספר: 429
לעמוד קודם

הגעתי לאיריס עם אקנה בישבן לאחר שהייתי במלא מקומות ולאחר שניסיתי מיליון תכשירים . ואצל איריס בסוף הטיפול יצאתי עם ישבן של דוגמניות כפי שהיא הבטיחה וקיימה . אז איריס אין עליך!!!!! שינית את חיי ואני מודה לך מאוד! רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? התקשר/י 0558833337 ישירות לאיריס ולא תתאכזבי. הטיפול מומלץ כסדרה של בין 10 –  8 מפגשים (לעתים גם יותר) וכטיפול תחזוקתי / משמר / תומך אחת ל-3 חודשים/ חצי שנה.

איריס לוי - טיפול בבעיות עור
באישור משרד הבריאות ו FDA
whatsapp
whatsapp
This website uses cookies to improve performance and to enhance the user experience.
Accept

סבלתי שנים רבות מאקנה באזור הישבן. סבלתי גם מכתמים כהים מאוד באזור. ביקרתי כמעט אצל כל רופאי העור בארץ ונתנו לי מלא סוגי טיפולים. הלכתי לריבקה זיידה לטיפול והיה כישלון אמיתי. עד שיום אחד הגעתי לאיריס . לא האמנתי לאיריס כאשר אמרה לי שהיא תעזור וכאשר הבטיחה שיפור ותוצאות פלא. היום אני רק בטיפול השביעי ובאמת באמת אין מה להשוות בין מה שהיה לבין המצב היום, שיפור מדהיםםםם גם באקנה וגם בכהות, טיפול ששווה כל שקל חומרים חזקים ויחס אישי מאוד הרבה תמיכה ומקצועיות תחושה תמידית שאיריס באמת מקצועית ויודעת בדיוק מה היא עושה ולא תגיד סתם דברים היא מקיימת את כל מה שהיא מבטיחה. תודה רבה לך איריס مرحبا سنين وانا اعاني من مشاكل الحب والبقع السودا بمنطقة المؤخرة. زرت تقريبا كل دكاترة الجلد واعطوني ملان ادوية وكلو عالفاضي ورحت ععلاج كسمتيكا عند ريفكا زايد وكلو عالفاضي لحتى وصل لعند ايريس وبلشت علاجات. الفرق اليوم بين السما والارض. انصح بالعلاج عندها لانها موضوعية جدا وتعرف بالضبط ما تفعل وتقول ...רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? צור/י עמי קשר ישירות ל-0558833337 הטיפול שתקבל/י הנו אישי ופרטני על ידי איריס לוי עצמה

קוראים לי אביב, אני בחורה סקפטית. אני לא מאמינה לכל מיני המצאות וקסמים וסיפורים של אנשים שמבטיחים דברים לא הגיוניים. בגלל זה, כשהבנתי מה הייתה הבעיה-במקרה שלי קרטוזיס פילאריס בזרועות, התחלתי לחפש פתרונות. הלכתי להתייעץ עם כמה אנשים, רובם המליצו על שיוף ואפילו הלכתי לרופא עור שנתן לי סתם קרם למרוח ואמר לי שזה לא בטוח יעזור אלא רק ייבש את זה לכל היותר. כשהגעתי לאתר של איריס ישר התלהבתי מהפירוטים והביקורות שלה שישר נראו לי כנות ואותנטיות, הבנתי שיכול להיות שהגעתי למקום הנכון. הלכתי לפגישת ייעוץ אצלה, ואני זוכרת עם איזה תחושה יצאתי ממנה. הרגשתי שזהו, זה המקום שחיפשתי. היא לא הבטיחה לי ניסים ופלאות, אבל היא הבטיחה שיפור, וכך קרה. אני כבר אחרי טיפול מספר 8 ואני יכולה להגיד בבירור שיש שינוי משמעותי ומדהים. מעבר לתוצאות והטיפול המדהים והמקצועי, היחס החם והמקסים שלה רק משפר את כל התהליך. כן, זה תהליך. זה לוקח זמן וצריך הרבה סבלנות, אבל הסבלנות משתלמת. אני באמת ממליצה מכל הלב לבחור באיריס, כי היא באמת יודעת מה היא עושה והיא באמת עושה את זה מכל הלב, שזה הכי חשוב. - אם אתם מעוניינים להתייעץ איתי ברמה האישית ולשמוע על התהליך האישי שעברתי, אתם מזומנים לפנות לאיריס בכדי לקבל את מספר הטלפון שלי. אני יותר מאשמח לעזור.

ניתן לקבל את הטלפון שלי מאיריס. את איריס גיליתי במקרה ומאז אני מודה על מזלי הטוב הקדמה קצרה : אני בת 34 ומאז שאני זוכרת את עצמי אני מסתובבת בין קוסמטיקאיות שונות אצל כל הקוסמטיקאיות הייתה לי אותה רוטינה – טיפול – אחכ שבוע הייתי מסתובבת אדומה עוד שבוע היה עובר עד שמצב הפנים היה משתפר מעט(פחות אדום) ואז שוב מתדרדר- ואז היה מגיע התור החודשי שלי וזו הייתה הרוטינה שלי שנים עד שגיליתי את איריס אומנם לקח לי יותר מ2-3 טיפולים עד שהייתי מרוצה אבל כיום אני מגיעה כל כמה חודשים, יום-יומיים אחרי הטיפול הפנים שלי במצב מצויין והמצב רק הולך ומשתפר- סופסוף יצאתי מהרוטינה  כבר מהטיפול הראשון מרגישים שמדובר בקוסמטיקאית שונה, הרבה יותר פדנטית, סטרילית ,מסבירה בדיוק מה היא עושה,לא נותנת הבטחות שווא ואני לא יודעת מי הייתה יותר מרוצה מהצלחת הטיפול אני או היא  אז בשורה תחתונה זה דיי ברור שאני ממליצה על איריס - לי אישית היא מאוד עזרה אחרי שכבר התיאשתי. כבר שנים אני ממשיכה בטיפולים משמרים,  כל 3 חודשים מבקרת את איריס ושמחה להרגיש שניקוי "פסח" של איריס מתקצר וועור הפנים שלי ממשיך להיות חיוני זוהר ונקי. כמובן עם התכשירים שאיריס מתאימה לי לעור נרמלי יבש כפי שצריך להיות עור לאשה בת 34. ולא עור שמן בעייתי כפי שהגעתי אליה בתחילה.