טיפול באקנה ציסטית בישבן?| בשיטת IPL | איריס לוי מומחית

מספר: 792
לעמוד קודם

 הציסטה היא פצע אקנה גדול במיוחד, המכיל חומר נוזלי למחצה המורכב מתאי דם לבנים מתים, מתאי עור מתים ומחיידקים. הציסטה/פרונקל עשויה להיות דלקתית ולרוב היא חודרת עמוק לתוך שכבות העור הפנימיות. הציסטה עשויה להכאיב מאוד ועלולה להותיר בעקבותיה צלקת.. 

אקנה ציסטי, בין אם כרוני או זמני, הוא אחד מהסוגים המתסכלים ביותר של אקנה. הפצעים נראים נורא, הם כואבים במגע, ההרס הזה מתחיל עמוק בעור – בדרמיס - ומסיבה זאת הוא מסתיים הרבה פעמים בצלקות. 

ו המוצרים שרופא העור מציע יכולים לעזור לסוגים רבים של אקנה, אולם הם כפי הנראה אינם מתאימים לאקנה ציסטי. אקנה במצב חריף או חמור, האופציות שעומדות לרשותנו פוחתות. הרבה דרמטולוגים רואים אקנה ציסטי כסוג החמור ביותר של אקנה מזיק, ומודים שהאופציות הטיפוליות מוגבלות לתרופות אורליות כמו רואקוטן או אנטיביוטיקה מסוג סולפה - שתיהן אופציות מהימנות, אבל לא נטולות סיכונים. ידוע שתרופות מרשם אלה מלוות בתופעות לוואי ולכן בד"כ ניתנות במינון נמוך. כמו כן הן מיועדות לשמוש ארוך טווח, והמחיר לא כדאי, משום תופעות הלוואי הרבות והקשות הנילוות בליקחתן.

ולכן, לאחר כל השנים עם כל הניסיונות ועם כל התכשירים שלא הועילו, וכמומחית לטיפולי אקנה ממליצה לך על טיפול פוטותרפי בטכנולוגית IPL - קרן אור, ואנרגיית גלי רדיו (Radio Frequency RF טיפול המומלץ אף ע"י רופאים.

השילוב בין RF ו-IPL מבוסס על חימום מקדים של אזור המטרה ע"י האור ויצירת אזור מוליך יותר עבור אנרגיית RF. כך מושגת טמפרטורה גבוהה יותר באזור המטרה 
ומתקבלות תוצאות טובות יותר, משימוש בקרן אור בלבד.

אחד מהיתרונות העיקריים בטיפול בטכנולוגיית IPL היא ההחלמה המהירה, מאחר והטיפול מבוסס על אורך גל מיוחד ללא קרינת UV (אולטרה ויאולט) הוכח כי הוא אינו גורם כל נזק לעור וניתן לחזור מיד לשגרה.

בטיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL - קרן אור ואנרגיית גלי רדיו RF - ניתן להרוס באופן סלקטיבי את חיידקי האקנה P.ACNE ולקבל שוב, עור חלק, נטול שומנים ואדמומיות, פצעים (עמוקים,כואבים ואדומים) פצעונים, פרונקלים וכתמים (חומים אדומים). טיפול המונע את הצורך בשימוש בתרופות ללא תופעות לוואי - ללא בדיקות דם - ללא פגיעה בכבד...!

אחד מהיתרונות העיקריים בטיפול בטכנולוגיית IPL היא ההחלמה המהירה למעט אדמומית נקודתית ולעיתים תחושת רגישות קלה שחולפת אין כל כאב או אי נעימות וניתן לחזור מיד לשגרה.

התוצאות מוכיחות כי ברב המקרים נרשמה הצלחה בטיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL – הטיפול הפחית את הסבל, ריפא את הפצעים ומנע צלקות וכתמים לאורך זמן.
ומנסיוני הרב בטיפולים פוטותרפיים בטכנולוגיית IPL- לא תאמינו...אך הציסטות נעלמות לגמרי. ניתן לקבל טלפון להתקשרות מלקוחות מרוצים. ללא ניתוחים וללא צלקות !
 

ממליצים
איריס לוי - טיפול בבעיות עור
באישור משרד הבריאות ו FDA
whatsapp
whatsapp
This website uses cookies to improve performance and to enhance the user experience.
Accept

במשך יותר מ-6 שנים סבלתי מפצעים בגב. כל הזמן הופיעו פצעים חדשים ובהמשך התפשטו גם לישבן ולחזה. הצטברו הרבה צלקות וכתמים, העור היה נראה נורא והמצב רק הלך והחמיר. ניסיתי הכל. כל רופאי העור שהייתי אצלם קבעו שמדובר באקנה (מה שהתברר בהמשך כלא נכון) ונתנו לי משחות, גם כאלה עם סטרואידים, שלא עזרו בכלל. הציעו כמובן גם ראקוטן אבל לא רציתי לקחת. פניתי לכמה מכונים לטיפול באקנה, חלקם גדולים ומוכרים, אבל המחירים היו מופרזים, התכשירים יקרים נורא ובכמויות זעומות, וגם ביקורות לא טובות של לקוחות לא מרוצים. לא הרגשתי שמישהו באמת מבין או יודע איך לטפל בזה. ניסיתי אפילו רפואה טבעית אצל נטורופתית ותפריט תובעני שלא התאים לאורח החיים שלי, וגם לא עזר בכלל. כמעט התייאשתי לגמרי. עד שהגעתי לאיריס. היא היחידה שזיהתה מיד שמדובר בכלל בקרטוזיס פילאריס - בעיית עור שהרפואה לא באמת יודעת לטפל בה. האבחון המדויק וההסבר המפורט שלה גרמו לי להבין שסוף סוף מצאתי מישהי שבאמת מבינה מה הבעיה ויודעת איך לטפל בזה. היא בנתה לי תוכנית טיפול יסודית, השקיעה בכל טיפול שעות של עבודה מדויקת ומסורה, בסבלנות ועם כל הלב. מעבר לזה, איריס פשוט מקסימה, ותמיד נעים להיות אצלה. כל טיפול הפך ממש לחוויה חיובית בשבילי. קיבלתי גם תכשירים להמשך טיפול בבית, עם הסברים ברורים וליווי צמוד לאורך כל הדרך. איריס תמיד זמינה לכל שאלה, אכפתית ומתעניינת באמת. היום אני לקראת סיום הטיפול והתוצאה פשוט מדהימה! הפצעים הפסיקו להופיע, הצלקות והכתמים התבהרו ונעלמו, והעור שלי כמעט חלק לחלוטין. תודה ענקית לאיריס על הטיפול המסור והמקצועי! ממליצה מכל הלב!!

לשאלות ניתן ליצור עמי קשר בטלפון - 0529403813 - מעל עשור אני מנסה לרפא את עור הפנים שלי, החלפתי כל כך הרבה קוסמטיקאיות, ביקרתי באחד ממכוני הקוסמטיקה שטענו כי הם "המרכז הגדול לאקנה ועור פנים בישראל- להבהרת כתמים חומים/אדומים" עם אלפי המלצות על פי טענת המטפלת. עם טיפול של פעם בחודש "מנורת-לד" שמאוחר יותר הבנתי שזה לא מטפל בשום בעיה בעור הפנים, ופעם בחודש ניקוי מאוד מינורי בפנים- לא ראיתי שום שיפור המצח המשיך להיות שומני עם פצעונים מפריש מגרד אדמומי, כשהתלוננתי שאין שיפור על אותו מצח קבלתי שיוף אגרסיבי שגרם לנגעים רבים לחספוס, אדמומיות וקילוף מוגבר. וכמובן שאחריה האכזבה מהבטחות שווא לסופי נעלם ולצמיתות. בנוסף עוד הייתי אצל רופאי עור...כל כך הרבה הבטחות ו-ה-מ-ו-ן תכשירים קוסמטיים שונים שניסיתי לאורך השנים. כל פעם מחדש מנסה להשאר אופטימית, מתמלאת תקווה וכלום לא קורה. כבר הייתי מוכנה לקבל על עצמי את העובדה שהעור שלי הוא גזירת גורל וזהו זה. עד שמצאתי את איריס! איריס הראשונה מזה עשור שאבחנה את הבעיה במדויק. וכבר בטיפול ה-3 ניכר השיפור המשמעותי בעור הפנים שלי. ומתברר ששיוף שנעשה לי והקרמים שרכשתי מאותו מרכז גדול לא התאימו לבעיה ממנה סבלתי, כי האבחון לא היה מקצועי. סבלתי מסבוריאה בפנים שמתבטאת בעור שומני במיוחד באיזור המצח , שבא במגע עם השיער שגם הוא מתברר סבל מקשקשת ושומניות יתר, פצעונים קטנים עור אדמומי ומגרד. איריס מקצועית, משלבת בכל טיפול ניקוי/ניקוז הפצעונים הקטנים עליהם מתקיימת הדלקת. לא מוותרת. אדיבה, סבלנית וחייבת לציין שמצחיקה מאוד. פשוט כייף לבוא! מאושרת שסוף סוף מצאתי אותך! תודה לך ותודה על מי שאת!!

מצאתי את איריס דרך האינטרנט, המידע הרב שהיא כותבת על האקנה, הצלקות וההמלצות הרבות גרמו לי להתקשר דווקא אליה. הגעתי לאיריס חודש וחצי לפני החתונה שלי והיא מיד נענת לבקשתי להפוך אותי לכלה חלקה מאקנה, כתמים וצלקות. אז נכון שהייתי צריכה להגיע לפני ולא מומלץ לעשות הכל בלחץ כמו שאני עושה אבל לא הייתה לנו ברירה. במפגש הראשון איריס הסבירה לי הכל על הטיפולים ונתנה הצעת מחיר מסודרת. יש לי קצת פצעים בפנים אך הבעיה האמיתי היא בגב שם יש לי כתמים כהים וצלקות כתוצאה מאקנה שחלף והותיר סימנים. הבעיה בגב מפריעה לי מאוד מונעת ממני ללכת לים (הבילוי האהוב עלי), ללבוש בגדים קיציים וכמובן את שמלת הכלה שלי עם הכתפיות. כרגע אני בדיוק בדרכי לטיפול השלישי וכבר יש שיפור מאוד משמעותי, הכתמים בגב התבהרו, גם בפנים המצב השתפר מאוד, אני כבר לא שמה מייק אפ אפילו לא קצת, כמו שהייתי נוהגת לעשות בעבר. כל השיפור הזה הוא בזכות איריס וכמובן בזכות עבודה בבית, איריס נותנת מלא תכשירים לבית שצריך להקפיד להשתמש בהם לפי ההנחיות המדויקות שלה (תודה לבעלי לעתיד שעוזר לי בטיפולים בבית). חצי מהדרך עוד לפנינו ואני אופטימית מתמיד. אז המון תודה לך איריס!!!! ממליצה מכל הלב לכל מי שסובל מאקנה, כתמים או צלקות להגיע לאיריס, אתם תגידו תודה ותראו שיפור כבר מהטיפול הראשון