סובל מאקנה בגב ובכתפיים/פנים/ישבן - הגנטיקה אשמה/איריס לוי

מספר: 291
לעמוד קודם

למה דווקא את/ה סובל/ת מאקנה - פצעי בגרות?... הידעת, הגנטיקה אשמה...!

הגורמים לאקנה

בעוד שהגורם הגנטי המדויק של אקנה עדיין אינו ברור מחקרים קובעים באופן חד משמעי, לאחר בדיקות על אנשים בעלי היסטוריה של אקנה משפחתית חמורה כי אקנה עוברת בתורשה ולא חייבת להגיע מהמעגל המשפחתי הקרוב ביותר.

מחקרים גילו כי גנטיקה, חיידקים, תזונה, קוסמטיקה, איכות סביבה, הורמונים ומתח הם הגורמים העיקריים של אקנה, גורמים אלו בשילוב מלא או כל אחד מהם בנפרד עלולים להשפיע על העור, באופן חד משמעי.

 

סובל/ת מאקנה בפנים -  בגב - ובאזור הישבן לאיריס לוי יש טיפול - לא קל - לא מהיר - ולא סופי אך כן יעיל - מקצועי - ולטווח ארוך.

רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? הנך מוזמן/נת ליצור עמי קשר ישיר -0558833337 לתיאום פגישת ייעוץ חינם ולא תתאכזב/י.

סקפטי/ת לא מאמינ/ה? הנך מוזמנ/ת לגלוש בעמוד הבית שלי ולהתרשם מעשרות ההמלצות ולהיווכח שיש טיפול באקנה בפנים בגב ובאזור הישבן ומפשעות (בנשים).

 

הגנים – מגבירים את הנטייה של אדם לפתח אקנה ומשנים את פיסיולוגית העור והופכים אותו לרגיש יותר להורמונים וגורמים אחרים כך למשל...

הגנים – משפיעים על רמת רגישות העור להורמונים המשפעים על התפתחות אקנה על עור בריא. עור בעל נטייה גנטית לאקנה מייצר יותר חלב/שומן והוא בעל קצב מהיר של צמיחת תאי עור ...

הגנים – משפיעים על כוח התגובה הדלקתית לחיידקים. אנשים הסובלים מאקנה הם בעלי תגובה דלקתית חזקה יותר לחיידקים הקיימים באקנה.

 

בפצעי אקנה ניתן להבחין בעיקר בשני סוגי חיידקים:

 "פרופיוני בקטריום אקנה" (propion bacterium acnes ) חיידק החי בתנאי חוסר אויר אשר משגשג בתעלות זקיקי השיער שבעור,

 ו - "סטפילוקוקוס אפידרמידיס" (staphylococcus epidermidis) שמשגשג גם הוא בתעלות זקיקי השיער. חיידקים אלה מפרקים בעזרת אנזימים את השומנים שבחלב והופכים אותם לחומצות שומן שעלולות לגרום לגירוי העור לתגובה דלקתית ומוגלה.

הגנים – משפיעים אף על ייצור חומרים כימיים אנטי דלקתיים בעור עם נטייה לאקנה ובמקרים הקשים מופיעה אקנה קשה עם פרונקלים /ציסטות באזור הפנים, הקרקפת הגב החזה הישבן והמפשעות, פצעים אדומים גדולים נפוחים וכואבים.

בשל גורמים אלו אדם נוטה לסבול מאקנה בעוד שאצל אחרים לא תתרחש ולא תופיע אקנה. 

הנסיון הרב שרכשתי בעבודתי בתחום בעיות עור - פצעי בגרות - אקנה - סבוריאה - פצעים באזור הזרועות - קרטוזיס פילאריס, הבהרת כתמי אקנה פוסט אקנה, כתמי פיגמנטציה, צלקות חטטים שקעים , נקבוביות פעורות בבני נוער- בגיל ההתבגרות ובמבוגרים - אקנה בגיל מבוגר, מאפשרים לי לתת את האבחון המדויק ביותר של מצב העור, רמת האקנה, עומק הנגעים, אפשרויות לטיפול ושיפור, מתן פתרון יעיל ואפקיבי בשיטת IPL ו-RF.

  

אני עוסקת רק בטיפול בבעיות עור, שאינן ניתנות לפתרון ברפואה הקונבנציונאלית. כ-20 שנים בתחום.

ללא תופעות לוואי - ללא בדיקות דם - ללא תרופות - ללא ויטמינים - ללא פגיעה בכבד - ללא שינוי בתזונה שלך - ללא שינוי באורח החיים שלך. 

 וללא כותרות מפתות או אמירות שווא כמו:

  •  "להיפטר מאקנה ב-30 יום עם מסכת לד" - גימיק פרסומי .

  • "טיפול בפצעים מוגלתיים וכואבים בגב מתחיל עם שינוי בתזונה שלך" 

  • או "טיפול מהיר עם תוצאות מידיות" לכתמים בפנים/בגב ובישבן.

  • או "אצלנו נפטרים מאקנה מפצעי אקנה וצלקות אקנה לצמיתות".... שלא יעבדו עליכן/ם!

 

ממליצים
איריס לוי - טיפול בבעיות עור
באישור משרד הבריאות ו FDA
whatsapp
whatsapp
This website uses cookies to improve performance and to enhance the user experience.
Accept

בס"ד

הגעתי לאיריס דרך כתבה בעיתון מקומון מגוריי.
הגעתי די מיואשת אפשר להגיד לאחר שנים רבות שבהן סבלתי מאקנה.לאחר פעמיים שלקחתי כדוריי רואקוטן דרך רופא עור הפצעים המשיכו לצאת ולא הייתי מוכנה לקחת פעם שלישית רואקוטן. הייתי אצל קוסמטיקאית שהבטיחה לי שתוך 10 טיפולים העור יהיה חלק ולצערי המצב רק החמיר ולכן כשהגעתי לאיריס הייתי על סף ייאוש. כשפגשתי את איריס התרשמתי לטובה מהדאגה שלה והיחס וההבנה הרבה בבעיות האקנה. כבר לאחר הטיפול הראשון חל שיפור ולאחר חודש שבמהלכו אמא שלי וחברותיי החמיאו לי והתפעלו מעור פניי השינוי הוא פשוט מדהים מבחורה שבקושי חייכה ואפילו איפור בקושי שמתי
הפכתי לאדם אחר. התכשירים שאיריס התאימה לי לטיפול בבית פשוט מדהימים!הם מייבשים את הפצעים ומבהירים את הכתמים שנותרו על העור
עור פניי כמעט חלק אפילו שעבר רק חודש מאז שהתחלתי את הטיפולים. איריס פשוט קוסמת! אני ממליצה בחום למי שסובל מאקנה בפנים להגיע לאיריס ולראות פלאים
בברכה
מירית לוי מרעננה 052-7389173

ניתן לקבל את הטלפון שלי מאיריס. את איריס גיליתי במקרה ומאז אני מודה על מזלי הטוב הקדמה קצרה : אני בת 34 ומאז שאני זוכרת את עצמי אני מסתובבת בין קוסמטיקאיות שונות אצל כל הקוסמטיקאיות הייתה לי אותה רוטינה – טיפול – אחכ שבוע הייתי מסתובבת אדומה עוד שבוע היה עובר עד שמצב הפנים היה משתפר מעט(פחות אדום) ואז שוב מתדרדר- ואז היה מגיע התור החודשי שלי וזו הייתה הרוטינה שלי שנים עד שגיליתי את איריס אומנם לקח לי יותר מ2-3 טיפולים עד שהייתי מרוצה אבל כיום אני מגיעה כל כמה חודשים, יום-יומיים אחרי הטיפול הפנים שלי במצב מצויין והמצב רק הולך ומשתפר- סופסוף יצאתי מהרוטינה  כבר מהטיפול הראשון מרגישים שמדובר בקוסמטיקאית שונה, הרבה יותר פדנטית, סטרילית ,מסבירה בדיוק מה היא עושה,לא נותנת הבטחות שווא ואני לא יודעת מי הייתה יותר מרוצה מהצלחת הטיפול אני או היא  אז בשורה תחתונה זה דיי ברור שאני ממליצה על איריס - לי אישית היא מאוד עזרה אחרי שכבר התיאשתי. כבר שנים אני ממשיכה בטיפולים משמרים,  כל 3 חודשים מבקרת את איריס ושמחה להרגיש שניקוי "פסח" של איריס מתקצר וועור הפנים שלי ממשיך להיות חיוני זוהר ונקי. כמובן עם התכשירים שאיריס מתאימה לי לעור נרמלי יבש כפי שצריך להיות עור לאשה בת 34. ולא עור שמן בעייתי כפי שהגעתי אליה בתחילה.