אלרד- חייל בן 20 מהשרון- אקנה בפנים

מספר: 405
לעמוד קודם

20 שנה וגם במהלך הצבא סבלתי מפצעים רבים, שומניות יתר-סבוריאה, וכתמים רבים כי לא יכולתי שלא לגעת לפוצץ ולחטט בהם, עד כמובן שהגעתי לאיריס הקוסמטיקאית, מאוד מקצועית ומיד קיבלתי הסבר כמה חשוב שלא לגעת לא לפוצץ ולא לחטט בפנים. אחרי שנים  עם טיפולים של רופאים של צלחו הצלחתי בעזרת איריס להתגבר על הבעיה בפנים. להבין ולהפנים עד כמה חשוב לטפח לנקות ולשמר את המצב גם אחרי סיום סדרת הטיפולים. ממליץ להגיע לאיריס הקוסמת כי זה שווה.

איריס לוי - טיפול בבעיות עור
באישור משרד הבריאות ו FDA
whatsapp
whatsapp
This website uses cookies to improve performance and to enhance the user experience.
Accept
הגעתי לאיריס באפיסת כוחות, כבר האמנתי שמר גורלי ושכנראה אשאר עם פצעים על הישבן לכל החיים. זה דפק אותי לגמרי. העדפתי לא ללכת לים, ולא להכנס לשום זוגיות מהפחד.. כשהגעתי לאיריס (אחרי שכבר עשיתי טיפולים אצל קוסמטיקאית אחרת שרימתה אותי ולקחה לי כסף סתם) היא הסבירה לי באופן מקצועי על התהליך של הטיפול, בדיוק מה יש לי ואיך ניתן לטפל בזה. אני כבר חוויתי כווית (מטאפורי) מקוסמטיקאיות וחששתי כלכך אבל היא גרמה לי להאמין שוב וללכת על זה. הטיפול כואב, אין ספק, אבל ככל שכואב יותר סימן שזה באמת עובד! איריס לא חוסכת בזמנים, היא מקדישה כמעט שעתיים לתהליך ארוך של 10 טיפולים, היא עובדת בצורה מקצועי וסטרילית בין לקוחה ללקוחה, היא לא מוותרת עלייך בשום שלב!! התחלתי את הטיפולים בתקופת הקורונה , והיום ... אני בן אדם חדש. אני הולכת עם ביקיני לים ולא חוששת כלל וכלל. אני לא מפחדת להיכנס לזוגיות ולא מפחדת מלהיות בלי בגדים ליד מישהו. אני לא יודעת מה איתכם אבל להרגיש שלמה עם עצמך בגיל 21 כשהחיים לפנייך, זה מרגיש נפלא!! בחיים שלי לא האמנתי שאפטר מכל הפצעים והכתמים שהיו לי בישבן (וכן גם במפשעה!!) הכל נעלם, העור נהיה חלק ובהיר ואני פשוט מרוצה ברמות מהתוצאה !!! היה שווה כל שקל, וכל טיפת כאב. חייבת לאיריס את תודתי המקסימאלית כי היא החזירה לי את הביטחון בעצמי . (:

קודם כל חשוב לי לציין שאני לא כותבת כדי לעשות שירות לאיריס, אלא לכל מי שסובל מבעיות אקנה ושומנים בעור. לצערי אני סובלת מהתופעה העקשנית והמטרידה כבר שני עשורים ואינסוף קוסמטיקאיות שרואות בעיניים רק את הרווח שלהן. אני הגעתי מיואשת וסקפטית אל איריס שעליה קראתי באתר אינטרנט. חייבת להגיד לזכותה שמהשיחה הראשונה הרגשתי שמדובר בקוסמטיקאית שחשוב לה להסביר את ההגיון שעומד מאחורי הטיפול ולא דיבורים וקשקושים של "מכירה". כמובן שלקח לי גם טיפול אחד או שניים כדי לתת אמון מלא אבל זה קרה ובגדול. טיפול לטיפול הרגשתי את השיפור במצב הבלתי נסבל שהייתי בו. העור נראה אחרת, יש יותר ביטחון! עור שלם יותר, אחיד, פחות שמנוני וגבשושי, הרבה פחות אדמומי והכי חשוב, הפצעים הגדולים שאהבו לבקר אותי נעלמו ברובם. אני ברגשות מעורבים של שמחה ועצב. עצב על השנים האבודות שהסתובבתי חסרת ביטחון ומיואשת, שמקנאה בנשים חלקות ושאף אחת לא באמת עזרה לי. עצב על כך שלא הכרתי את איריס לפחות עשור אחורה. אבל שמחה על המתנה שקיבלתי ..אפילו שאני כבר בת 38. עדיף מאוחר מאשר לעולם לא. ובמה זה כרוך? השקעה!. כן...גם כספית וגם השקעה בטיפול עצמי בבית. אין קיצורי דרך ואין קסמים. צריך לעבוד על העור אבל בצורה בריאה והעור שלי מודה לי שהפסקתי להתעלל בו... בהצלחה.

רוצה סיפר הצלחה משל עצמך? התקשר/י כעת 0558833337 הטיפול הינו טיפול אישי ופרטני הניתן על ידי איריס לוי בלבד ולא ממטפלות שאך זה סיימו קורס קוסמטיקה כפי שנהוג במכונים בארץ. הטיפול מומלץ כסדרה של בין 10 – 6 מפגשים (לעתים גם יותר) וכטיפול תחזוקתי /משמר / תומך אחת ל-3 חודשים/חצי שנה.