נופר מבאר שבע תוצאה לאקנה וכתמים בישבן

מספר: 247
לעמוד קודם

איריס היקרה רציתי להודות לך מכל הלב על הטיפול המסור והאמין!
הגעתי לאיריס מבאר שבע לפני מספר חודשים בעקבות אקנה בישבן , אני בחורה צעירה ובעבר לא סבלתי מאקנה בשום אזור אחר בגוף , הדבר השפיע עלי רבות לא יכולתי ללכת לים וללבוש בגד ים, התביישתי והגעתי פשוט לייאוש , לאחר חיפושים רבים באינטרנט הגעתי לאיריס ,אני חייבת לציין כי אני גרה בבאר שבע ואיריס במרחק של כשעה וחצי נסיעה ממני אך עדיין לא התפשרתי , לאחר שהתקשרתי ושוחחתי עמה הבחנתי באישה מקצועית עוד מהשיחה הראשונה , איריס נתנה לי תחושת בטחון וכי אני מוסרת את עצמי לידיים הנכונות. הגעתי לאיריס ועברתי סדרה של 6 טיפולים , בטכנולוגיית IPL בשילוב תוספי תזונה העובדים על הסימפטום ותכשירים פרא-רפואיים לשמר את המצב בבית.כמובן שאיריס ליוותה אותי לאורך כל הטיפול וקיבלתי הסבר מפורט על כל התהליך, גם במידה והיו לי שאלות , יכולתי להתקשר בכל שעה ולקבל את המענה ,כיום אני כמה חודשים לאחר הטיפול ואין צורך לומר כמה אני מרוצה , הכל ירד ותחושת הביטחון חזרה לי. אני חייבת לציין שהמרחק והמחיר היה שווה את זה , ברגע שאתה שלם עם עצמך חייך משתנים . איריס המקסימה תודה על הכול , את אישה מקסימה ללא כל קשר להיותך מטפלת מקצועית .תודה תודה ושוב תודה!

איריס לוי - טיפול בבעיות עור
באישור משרד הבריאות ו FDA
whatsapp
whatsapp
This website uses cookies to improve performance and to enhance the user experience.
Accept
הגעתי לאיריס באפיסת כוחות, כבר האמנתי שמר גורלי ושכנראה אשאר עם פצעים על הישבן לכל החיים. זה דפק אותי לגמרי. העדפתי לא ללכת לים, ולא להכנס לשום זוגיות מהפחד.. כשהגעתי לאיריס (אחרי שכבר עשיתי טיפולים אצל קוסמטיקאית אחרת שרימתה אותי ולקחה לי כסף סתם) היא הסבירה לי באופן מקצועי על התהליך של הטיפול, בדיוק מה יש לי ואיך ניתן לטפל בזה. אני כבר חוויתי כווית (מטאפורי) מקוסמטיקאיות וחששתי כלכך אבל היא גרמה לי להאמין שוב וללכת על זה. הטיפול כואב, אין ספק, אבל ככל שכואב יותר סימן שזה באמת עובד! איריס לא חוסכת בזמנים, היא מקדישה כמעט שעתיים לתהליך ארוך של 10 טיפולים, היא עובדת בצורה מקצועי וסטרילית בין לקוחה ללקוחה, היא לא מוותרת עלייך בשום שלב!! התחלתי את הטיפולים בתקופת הקורונה , והיום ... אני בן אדם חדש. אני הולכת עם ביקיני לים ולא חוששת כלל וכלל. אני לא מפחדת להיכנס לזוגיות ולא מפחדת מלהיות בלי בגדים ליד מישהו. אני לא יודעת מה איתכם אבל להרגיש שלמה עם עצמך בגיל 21 כשהחיים לפנייך, זה מרגיש נפלא!! בחיים שלי לא האמנתי שאפטר מכל הפצעים והכתמים שהיו לי בישבן (וכן גם במפשעה!!) הכל נעלם, העור נהיה חלק ובהיר ואני פשוט מרוצה ברמות מהתוצאה !!! היה שווה כל שקל, וכל טיפת כאב. חייבת לאיריס את תודתי המקסימאלית כי היא החזירה לי את הביטחון בעצמי . (:

 טיפול בטכנולוגיית IPL ו-RF עם התחייבות - סבוראה קשה בפנים, המלווה באדמומיות קשה, שומניות יתר, קשקשת  - הגעתי לאיריס עם סבוריאה קשה בפנים אחרי שסבלתי 12 שנה וניסיתי מספר טיפולים ומשחות במקומות אחרים ללא הצלחה וחשבתי שזה יעבור לבד ונהיה המצב יותר חמור יותר אדום קשקשים וגירודים ,ורופא עור בקור רוח אמר תלמד תחיה עם זה כי למחלה הזאת אין פיתרון יש משחות וזה רק מוסיף נזק לעור. מהטיפול הראשון איריס ציינה בפניי שהבעיה היא כרונית אך היא תוכל להפחית את התופעה בלפחות 80%. עכשיו אני נמצא אחרי הטיפול ה8 ואני מרוצה מאוד מהתוצאות. הגירודים בפנים כמעט לגמרי עברו, אין קשקשים , העור הרבה פחות שומני, ויש הרבה פחות פריחה בפנים העור חלק נקי ואני מתפקד כמו כל בנאדם אחרי שהייתי מתבייש להיחשף לאנשים ולהיות באירועים שלא ישאלו אותי למה אתה אדום והייתי רגיש לכל מיני מאכלים ואלכוהול שהיו מעוררים את הפריחה ואדמומיות ועכשיו אני אוכל ושותה מה שבא לי ללא גבולות . מעבר לכך, איריס היא אישה מקצועית פרפקציוניסטית, עם הרבה מאד אכפתיות ורצון אמיתי לעזור, להקל ולשפר. ואכן היא גרמה לי להרגיש שבאמת אכפת לה, והדגישה לפניי שעם התמדה וסבלנות ועבודה משמרת בבית עם התכשירים המעולים והמתאימים, עם הקשבה להוראות שלה כיצד לשמר את המצב לטווח ארוך ניתן לקבל אפקט ארוך טווח ובהטבה משמעותית גם בסבוריאה בפנים ממנה סבלתי שנים. הטיפול הניתן הנו אישי ופרטני על ידי איריס לוי עצמה. ולא ממטפלות אחרות כפי שנהוג במכוני קוסמטיקה.