ענת מהצפון בת 45 בטיפול מס' 6 - רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? התקשר/י כעת לקוסמת אמיתית

מספר: 540
לעמוד קודם

המלצה מס.3 שלי: אני לפני טיפול שישי אצל איריס וחייבת לציין שהעור נראה נפלא. הכתמים מתבהרים מאוד , הנקבוביות מצטמצמות ואני כבר לא צריכה מייקאפ כבד כמו בעבר, מספיק לי מייקאפ קליל לכיסוי עדין- אין מילים לתאר את ההרגשה הטובה, את הביטחון שעלה ואת ההנאה של מה שאני רואה במראה. אני מרגישה שאני בשליחות שמטרתה לספר על איריס לכל מי שמוכן לשמוע. ניתן לקבל את המספר שלי מאיריס. אם הגעתם לאתר הזה, אל תחשבו פעמיים, רוצו לטיפול אצל קוסמת אמיתית.

איריס לוי - טיפול בבעיות עור
באישור משרד הבריאות ו FDA
whatsapp
whatsapp
This website uses cookies to improve performance and to enhance the user experience.
Accept

לשאלות ניתן ליצור עמי קשר בטלפון - 0529403813 - מעל עשור אני מנסה לרפא את עור הפנים שלי, החלפתי כל כך הרבה קוסמטיקאיות, ביקרתי באחד ממכוני הקוסמטיקה שטענו כי הם "המרכז הגדול לאקנה ועור פנים בישראל- להבהרת כתמים חומים/אדומים" עם אלפי המלצות על פי טענת המטפלת. עם טיפול של פעם בחודש "מנורת-לד" שמאוחר יותר הבנתי שזה לא מטפל בשום בעיה בעור הפנים, ופעם בחודש ניקוי מאוד מינורי בפנים- לא ראיתי שום שיפור המצח המשיך להיות שומני עם פצעונים מפריש מגרד אדמומי, כשהתלוננתי שאין שיפור על אותו מצח קבלתי שיוף אגרסיבי שגרם לנגעים רבים לחספוס, אדמומיות וקילוף מוגבר. וכמובן שאחריה האכזבה מהבטחות שווא לסופי נעלם ולצמיתות. בנוסף עוד הייתי אצל רופאי עור...כל כך הרבה הבטחות ו-ה-מ-ו-ן תכשירים קוסמטיים שונים שניסיתי לאורך השנים. כל פעם מחדש מנסה להשאר אופטימית, מתמלאת תקווה וכלום לא קורה. כבר הייתי מוכנה לקבל על עצמי את העובדה שהעור שלי הוא גזירת גורל וזהו זה. עד שמצאתי את איריס! איריס הראשונה מזה עשור שאבחנה את הבעיה במדויק. וכבר בטיפול ה-3 ניכר השיפור המשמעותי בעור הפנים שלי. ומתברר ששיוף שנעשה לי והקרמים שרכשתי מאותו מרכז גדול לא התאימו לבעיה ממנה סבלתי, כי האבחון לא היה מקצועי. סבלתי מסבוריאה בפנים שמתבטאת בעור שומני במיוחד באיזור המצח , שבא במגע עם השיער שגם הוא מתברר סבל מקשקשת ושומניות יתר, פצעונים קטנים עור אדמומי ומגרד. איריס מקצועית, משלבת בכל טיפול ניקוי/ניקוז הפצעונים הקטנים עליהם מתקיימת הדלקת. לא מוותרת. אדיבה, סבלנית וחייבת לציין שמצחיקה מאוד. פשוט כייף לבוא! מאושרת שסוף סוף מצאתי אותך! תודה לך ותודה על מי שאת!!

הגעתי לאיריס אחרי שסבלתי מאקנה וסבוריאה קשה 3 שנים, 3 שנים שהתביישתי לצאת מהבית, 3 שנים שהייתי אומר לעצמי: "תן לזה עוד קצת זמן וזה יעבור בסוף" וככל שהזמן עבר זה רק הלך והחמיר והבושה הלכה וגדלה והביטחון העצמי הולך ונעלם וכל האיכות חיים נפגעת בצורה שרק מי שסבל מאקנה בפנים יכול להבין. במהלך ה-3 שנים האלה הלכתי לרופאים, לקחתי כדורים שונים ומרחתי משחות וכלום לא עזר וזה הרגיש לי כמו כוסות רוח למת ואז ברגע של ייאוש ועצבים ואחרי שיצאו לי עוד כמה פצעים לאוסף החלטתי שאני שם לזה סוף ומחפש פתרון סופי לבעיה, התחלתי לחפש באינטרנט ואיך שהגעתי לאתר של איריס האינטואיציה אמרה לי שהגעתי למקום הנכון, קבעתי פגישת ייעוץ ושם איריס נתנה לי את התקווה והביטחון שאני בידיים טובות שחיפשתי, בפעם הראשונה הגעתי למישהי שהסתכלה על הפנים שלי ולא נבהלה וידעה להסביר לי יותר טוב ממני בדיוק ממה אני סובל ומה צריך לעשות כדי שזה יהיה מאחורי, היום אני כבר אחרי שנה של טיפולים אצל איריס והפנים כמעט במצב מושלם הודות לטיפול הכי מקצועי שיש ויחס וסבלנות ברמה אחרת, הטיפולים אמנם לא נעימים תמיד ויש הרבה עבודה לטיפול גם בבית אבל אין ספק שזה שווה את זה והיום אחרי שנה בדיוק של סדרת טיפולים אינטנסיביים ורצופים שבסיומם טיפולים עם מרווחים ארוכים יותר לשמר את המצב אני רק רוצה להגיד לך תודה רבה על הכל!