שירן ניתן לקבל טלפון מאיריס

מספר: 273
לעמוד קודם

פצעים גדולים, אדמומיות חספוס, בפנים, חזה וגב. אמא שלי מצאה את איריס באינטרנט והחלטנו לנסות אחרי שטיפולים קוסמטיים אחרים לא עזרו. הגענו לייעוץ ואיריס המקסימה אבחנה את הבעיה והסבירה על הטיפול. היום אחרי סדרת טיפולים המצב הרבה יותר טוב, מידי פעם יוצאים פצעונים קטנים מאוד (איריס דאגה לציין כבר בפגישת היעוץ שזה יכול לקרות כי אין פתרונות קסם) אבל אין מה להשוות בכלל לפצעים הגדולים והפנימיים שאיתם הגעתי. איריס סבלנית ומקצועית, והכי חשוב – הטיפול במכשיר לא כואב ולא משאיר שום סימן (ללא אדמומיות וללא קילופים). צריך להתמיד בטיפול ורואים תוצאות. אמא שלי מרוצה מאוד וגם אני!  

איריס לוי - טיפול בבעיות עור
באישור משרד הבריאות ו FDA
whatsapp
whatsapp
This website uses cookies to improve performance and to enhance the user experience.
Accept

ניתן לקבל טלפון מאיריס פצעי אקנה וכתמים בגב שנעלמו לגמרי טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL – אני בן 32 וסבלתי מאקנה רציני בגב מגיל 25. לאחר טיפולים אנטיביוטיים ממושכים אצל רופאי עור שלא סייעו במאומה אלא רק גרמו לתופעות לוואי חמורות לא אמרתי נואש. גלשתי באינטרנט, חיפשתי טיפול חלופי לבעיה שכל כך העיקה עליי והגעתי לאתרה של איריס. קבעתי עם איריס פגישת ייעוץ חינמית. לאחר אבחון מהיר, איריס הבטיחה לי שאחרי סדרת טיפולים בטכנולוגיית IPL הגב שלי יהיה חלק ונתנה 80-90 אחוזי הצלחה. האמת היא שבהתחלה הייתי קצת סקפטי ואמרתי לעצמי: מה איריס כבר יכולה לעשות שרופאי העור לא יכולים, ותהיתי האם הטיפול ב-IPL מועיל בכלל. שאלתי את איריס את אותה שאלה והיא ענתה לי בחיוב, אך הוסיפה כי תנאי להצלחת הטיפול הוא נטילת תוספי תזונה ושימוש בתכשירים מתאימים. החלטתי שאני הולך לעבור את הטיפולים למרות שמדובר בתקופה לא פשוטה אשר במהלכה לא ניתן לחשוף את הגב לשמש. כבר אחרי הטיפולים הראשונים התחלתי להרגיש שיפור רב במצב האקנה. כמות הפצעים הלכה ופחתה באופן עקבי מטיפול לטיפול, כאשר בסיום התהליך לא הופיעו פצעים חדשים. יש לציין, כי כפועל יוצא של האקנה סבלתי גם מכתמים בגב. הטיפולים ב-IPL ובתכשירים כללו טיפולי פיגמנטציה והבהרה שסייעו להשיב לו מראה חלק וטבעי. אני מצטרף לממליצים הקודמים שייחסו לאיריס תכונות מאגיות. ממליץ לכל מי שסובל מאקנה לא לחשוב פעמיים וללכת לטיפול אצל איריס. איריס, את ענקית. המון המון תודה!

שאני שומעת את השם איריס האסוציאציה הראשונה שעולה לי זה "הפיה שלי" הגעתי לאיריס סקפטית ומיואשת מייד אחרי שיחת הייעוץ הרגשתי שהיא שונה, מקצועית מאוד (מעל 20 שנה ועל כך מעידות כל התעודות המרשימות התלויות בקליניקה) , חייכנית, אדיבה ובנוסף ללא תשלום גם מטפלת ריגשית;) הלכתי למרפאה שנחשבת אחת הגדולות בעיר רחובות - כמרכז  הגדול ביותר לטיפולי אקנה, ומה שאחת מה"מטפלות" הרבות שם איבחנה כ"פנים יפות" איריס איבחנה כסבוריאה קשה אדמומיות, יובש שמתבטא בקשקשת, חטטים, פיגמנטציה) וקרטוזיס פילאריס בישבן. יש לציין שלאור המקצועיות הסכמתי מבלי שהיה לי היסוס אחד בגוף כי... לא כמו בסיפור סינדרלה איריס לא הבטיחה אגדות ואין שרביט שתוך הנפה אחת הכל ייעלם. אבל מה שכן היא הבטיחה זה לגרום לי להיראות ולהרגיש כמו סינדרלה. נכון, הטיפול כרוך בלא מעט מחטים וניקוי יסודי של הקומודונים עליהם מתיישבים החיידקים. והמוצרים הנילווים שכוללים התמדה וצורכים לא מעט זמן בהחלט שווים את זה כי.. התוצאות של איריס מדברים בעד עצמן! כיום אחרי הטיפול השלישי, יכולה לומר שאני מרגישה שהפייה שלי פשוט החזירה לי את צבע הפנים, הם כבר לא מייצרים קשקשת או שומנים, האדמומיות פחתה בצורה כלכך משמעותית שאני צריכה להחליף את הצבע של המייק אפ. משתוקקת להמשך הטיפולים ורוצה להגיד תודה למטפלת פרא קומקטיקאית מספר אחת!!

 טיפול בטכנולוגיית IPL ו-RF עם התחייבות - סבוראה קשה בפנים, המלווה באדמומיות קשה, שומניות יתר, קשקשת  - הגעתי לאיריס עם סבוריאה קשה בפנים אחרי שסבלתי 12 שנה וניסיתי מספר טיפולים ומשחות במקומות אחרים ללא הצלחה וחשבתי שזה יעבור לבד ונהיה המצב יותר חמור יותר אדום קשקשים וגירודים ,ורופא עור בקור רוח אמר תלמד תחיה עם זה כי למחלה הזאת אין פיתרון יש משחות וזה רק מוסיף נזק לעור. מהטיפול הראשון איריס ציינה בפניי שהבעיה היא כרונית אך היא תוכל להפחית את התופעה בלפחות 80%. עכשיו אני נמצא אחרי הטיפול ה8 ואני מרוצה מאוד מהתוצאות. הגירודים בפנים כמעט לגמרי עברו, אין קשקשים , העור הרבה פחות שומני, ויש הרבה פחות פריחה בפנים העור חלק נקי ואני מתפקד כמו כל בנאדם אחרי שהייתי מתבייש להיחשף לאנשים ולהיות באירועים שלא ישאלו אותי למה אתה אדום והייתי רגיש לכל מיני מאכלים ואלכוהול שהיו מעוררים את הפריחה ואדמומיות ועכשיו אני אוכל ושותה מה שבא לי ללא גבולות . מעבר לכך, איריס היא אישה מקצועית פרפקציוניסטית, עם הרבה מאד אכפתיות ורצון אמיתי לעזור, להקל ולשפר. ואכן היא גרמה לי להרגיש שבאמת אכפת לה, והדגישה לפניי שעם התמדה וסבלנות ועבודה משמרת בבית עם התכשירים המעולים והמתאימים, עם הקשבה להוראות שלה כיצד לשמר את המצב לטווח ארוך ניתן לקבל אפקט ארוך טווח ובהטבה משמעותית גם בסבוריאה בפנים ממנה סבלתי שנים. הטיפול הניתן הנו אישי ופרטני על ידי איריס לוי עצמה. ולא ממטפלות אחרות כפי שנהוג במכוני קוסמטיקה.

כשאומרים "שאלוהים בירך את ידיי איריס בדבר גדול" זה איננה קלישאה.הדבר הגדול הזה שאיריס עושה בבנאדם בתקופה כל כך קצרה זה דבר מדהים שאין שני לו ואינני מדבר רק על ריפוי הפנים מהפצעים המזעזעים והצלקות המחרידות, אלא מעבר לזה, איריס החזירה לי את תחושת הביטחון שנעלמה לי, חוסר האונים שפקד אותי בזמן השנים שחייתי עם אקנה נעלמה לי ברגע שדרכתי אצלה בקליניקה. הדבר הגדול הזה שאתה מתחיל לראות שיפור לאורך טווח ארוך ולא רק זמני יוצר אצלי לפחות תחושת ביטחון שלא הייתה לי במשך שנים שרק מי שיש לו אקנה מבין את זה איריס נותנת לך תחושה של אמון בבנאדם שרוצה, מעוניין ומחוייב לתת לך את כל כולו במהלך כל הטיפולים ואיריס כזו, היא זמינה 247 לכל בעיה שיש, יחס כזה אישי לא נתקלתי מעולם. אני גבר שסבל מאקנה בערך מגיל 17 , הגעתי לאיריס בגיל 23 וחצי ועוד בהבחנה הראשונה הבנתי שלא ראיתי אדם מקצועי ואכפתי עד שראיתי את איריס עובדת לי על הפנים.י ש להדגיש שעברתי הרבה קוסמטיקאיות ותכשירים אינסופיים על הפנים שלי וכל פעם שמעתי את אותם צמד מילים"סבלנות סבלנות" אך כבר קרוב ל-7 שנים הסבלנות כבר פקעה, הגעתי לאיריס במקרה בחיפוש באינטרנט ואני מודה לאלוהים שדפדפתי באותו רגע באינטרנט אין לי שמץ של מושג איך הפנים שלי היו נראות לולא איריס. יש להזכיר שאיריס עובדת על מקור הבעיה מתוך הגוף ומחוצה לו, שלא כמו כל הקוסמטיקאיות כיום בשוק שעובדות על החוץ . אני נמצא בטיפול ה-8 אצל איריס ויש שיפור כל כך עצום . אני זוכר שאמרתי לאיריס שהחלום שלי הוא להתגלח בלי להיתקל בפצע בפנים מכיוון שכל פעם שהתגלחתי סבלתי נורא . אז כן בכל פעם שאני מתגלח אני חושב על מה היה קורה לולא איריס. אני מציע לכל מי שקורה כאן באתר, אני ממליץ בחום לא לוותר כי הכי קל ופשוט זה לדפדף אחורה באינטרנט ולהגיד הפצעים יעברו עם השנים-אז לא ממש לא אני חשבתי ככה וזה ממש לא עובד, ההפך הוא הנכון זה רק מתעצם וחבל על כל שנייה של סבל, פשוט חייגו לאיריס הקוסמת ותקבעו ייעוץ תראו שרק תרוויחו מזה!!