טל- אקנה וסבוריאה קשה בפנים - ניתן לקבל טלפון אצל איריס

מספר: 252
לעמוד קודם

הגעתי לאיריס עם אקנה וסבוריאה אחרי שנים של תסכול מקוסמטיקאיות ותכשירים לא יעילים כדורים שונים ורופאים וכלום לא עזר. ראיתי באינטרנט במקרה עליה נכנסתי קראתי תגובות והבנתי שכנראה יש פה משהו מעניין. ישר קבעתי תור לייעוץ והתחלתי לטפל. תוך מספר שבועות כבר נראה שינוי והבטחון והאור נראו לעין. הודות לטיפול המסור והמושלם המקצועיות והסבלנות שלה ולתכשירים והתוספים שהיא נותנת אני ממש כמעט בסוף ופני חלקות כמעט לגמרי. באמת קסם! ממליץ בחום רב לכל מי שסובל מאקנה או סבוריאה או כתמים שונים להגיע אליה בהקדם ולהתחיל לחיות את החיים ללא הבעיה המציקה. איריס אין עליך! רוצה סיפור הצלחה משלך התקשר/י ל-0558833337

איריס לוי - טיפול בבעיות עור
באישור משרד הבריאות ו FDA
whatsapp
whatsapp
This website uses cookies to improve performance and to enhance the user experience.
Accept

אקנה בפנים, שחורים, שומנים, קומודונים, פצעים וכתמים/כתמי אקנה כתמי פיגמנטציה – הגעתי לאיריס מאוד סקפטית, לאחר שנים של ניסיונות עם טכנולוגיות שונות, קוסמטיקאיות קרמים תכשירים כדורים. את הנס ראיתי וקבלתי רק אצל איריס, לא להאמין. היום כולם מחמיאים לי ולא מבינים איך העור שלי נקי, מבריק ובהיר ללא כתמים ללא שומנים וללא פצעים. הכל בזכות הטיפול המערכתי פנימי וחיצוני שאיריס מעניקה, בטכנולוגיית IPL – קרן אור, טכנולוגיה המחסלת את החיידקים הגורמים לאקנה באופן סלקטיבי בשילוב עם תוספי תזונה ייחודיים העובדים על סימפטום הבעיה ותכשירים לשמר את המצב בבית. איריס עם המקצועיות ההתמקצעות וההתמחות רבת השנים בתחום, עם הקפדה על סדרת הטיפולים האינטנסיבית ולאחר מכן הטיפולים התקופתיים, לשמר ולטפח את העור עם התכשירים הנכונים והמתאימים ביותר עשו ועושים נפלאות בעור פני. אם את סובלת שנים מהתופעות הנלוות לאקנה, חבל להמתין, כאן אצל איריס תוכלי לקבל עור חלק נקי ובהיר, כפי שצריך להיות לך בגיל שלך, אפקטיבי וארוך טווח , ממליצה בחום.רוצה סיפור הצלחה משלך התקשר/י ל-0558833337

מזמן שאני רוצה לכתוב המלצה והנה מצאתי את הזמן- איריס את מלכה! אני סובלת מפצעים בישבן מאז שאני זוכרת את עצמי, פצעים מוגלתיים, גדולים, כואבים, פצעים שמורידים את הביטחון העצמי לחלוטין ולכל רופא עור בזמנו שפניתי נאמר לי כי זה מצב שכיח ואין מה לעשות עם זה (נתנו לי כדורים למיניהם, שלא עזרו בשום צורה) . ואז הגעתי למכון בראשון לציון - בתמימותי התמסרתי לתהליך שקרי , עשו לי שיוף עצבני ביותר בישבן - היו לי כוויות ולא יכולתי להתקלח/לשבת/להתלבש כמה ימים ארוכים , הטיפול שם לא כלל שום התייחסות לפצעים (לא טיפלו בפצעים), רק נאמר לי לשנות את התזונה וכמו שאמרתי - שיוף נוראי. שגרם לי לצלקות ולכתמים. למרות האכזבה הגדולה מאותו שיוף שניתן לי ע"י המטפלות, המשכתי לחפש ואכשהו הגעתי לאיריס דרך האינטרנט, הגעתי אליה כשהייתי בהיריון והיא אמרה לי לחזור אליה אחרי שאלד - כי לפעמים בלידה הגוף משתנה והפצעים יכולים להיעלם לבד. (כבר אהבתי אותה על הכנות שלה, שלא ניסתה להכניס אותי לטיפולים מיידיים). לצערי אחרי ההיריון זה לא עבר, חזרתי לאיריס,אמנם הייתי סקפטית מאוד מאוד (בגלל הטיפול בהלגה, ששיקרו לי שם במצח נחושה) אבל משהו באיריס גרם לי להתמסר אליה ואל התהליך, לאורך כל הדרך הייתה לה סבלנות, היא שאלה לשלומי, הרגיעה אותי כשאמרתי לה שאני סקפטית, והיום אחרי כמעט שנה אצלה (עם הפסקה של כמה חודשים באמצע) הישבן שלי חלק!!!! אמנם עדיין יש מעט כתמים (אנחנו עדיין בטיפול) , אבל לא יוצאים לי יותר פצעים גדולים, כואבים, אני יכולה להרשות לעצמי ללכת עם תחתונים בים בביטחון מלא. ממליצה על איריס בחום! אני יודעת שעם כל מה שהולך בחוץ- כל אחת קוראת לעצמה מומחית, כל אחת מציגה את עצמה כמישהי שיכולה לעזור ולהעלים את הפצעים- וזה שקר! ואנחנו כבר לא מאמינים לאף אחד. עם איריס זה שונה. אני מבטיחה:) היא אמיתית, שקופה, ואכפתית. בא לי לצעוק לעולם לכל אחד שסובל מאקנה או כל מיני פצעים למיניהם: לכו לאיריס!!! אני אישית כבר שלחתי אליה עוד 2 חברות והן שתיהן מרוצות ממנה מאוד. אל תהססו. רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? התקשרי כבר עכשיו ישירות לאיריס לוי ולא תתאכזבי 0558833337 

הכרתי את איריס דרך אתר האינטרנט שלה, יצרה איתי קשר וכבר בשיחת הטלפון השקיעה והסבירה את עצמה ואת כל מה שרק אפשר בצורה הכי מקצועית ומפורטת שיש. הגעתי לפגישת ייעוץ, סבלתי מאקנה קשה בפנים, חזה וגב למשך כל גיל ההתבגרות, כל פעם תקווה אחרת ש"זה עניין של גיל" ו"עוד חצי שנה-שנה וזה עובר", הלכתי לקוסמטיקאית שרק הכאיבה, נטלתי כדורים אנטיביוטיים שגרעו, הוצאתי המון כסף על תכשירים וסבונים שלא עזרו, בסופו של דבר נותרתי רק עם רואקוטן שהפסקתי ליטול לאחר חודש בשל תופעות הלוואי המחרידות שלו (רעל שצריך לרדת מהמדפים). כמובן שכל מומחה ורופא עור אמר שרק רואקוטן זה הפיתרון, אבל הפלא ופלא אישה מקסימה ואדיבה בשם איריס לוי לקחה אותי בזרועות פתוחות, ענתה לכל שאלה בכל שעה, טיפלה בי בצורה הכי מקצועית, דואגת תמיד לנוחיות הלקוח, גורמת לך להרגיש בנוח, נותנת מעל ומעבר ללקוחות שלה. תמיד מטפלת בצורה הכי יסודית שראיתי וזה ניכר לעין, מסבירה כל דבר שעושה, עושה ניקוי יסודי ומגיעה לשורש הבעיה, היא לא רק מטפלת באקנה כאקנה, היא מטפלת בשומנים, בצלקות, בחיידקים ורק לבסוף אתה מבין שככה מטפלים באקנה. הודות לאיריס, הפנים שלי התנקו כמעט לחלוטין ואני עדיין לא סיימתי את הטיפולים, "שווה כל שקל", איריס הפיחה בי תקווה, נתנה לי הרבה מהביטחון העצמי שהתרועע, ניקתה לי את הפנים, הזכירה למשפחה ולחברים שלי איך אני באמת נראה, נקי מפצעים, פצעונים, שומנים , כתמים ןצלקות. איריס לימדה אותי שבשביל יופי צריך לתחזק ולפעמים גם לכאוב אך הפתרון נמצא שם. איריס יותר מעוד קוסמטיקאית, היא אדם מקצועי, אישי, אדיב, ממש מורה להיגיינה והכי חשוב גם קצת קוסמת. רוצה סיפור הצלחה משל עצמך התקשר/י לאיריס ותיווכח/י יש פתרון. 

שאני שומעת את השם איריס האסוציאציה הראשונה שעולה לי זה "הפיה שלי" הגעתי לאיריס סקפטית ומיואשת מייד אחרי שיחת הייעוץ הרגשתי שהיא שונה, מקצועית מאוד (מעל 20 שנה ועל כך מעידות כל התעודות המרשימות התלויות בקליניקה) , חייכנית, אדיבה ובנוסף ללא תשלום גם מטפלת ריגשית;) הלכתי למרפאה שנחשבת אחת הגדולות בעיר רחובות - כמרכז  הגדול ביותר לטיפולי אקנה, ומה שאחת מה"מטפלות" הרבות שם איבחנה כ"פנים יפות" איריס איבחנה כסבוריאה קשה אדמומיות, יובש שמתבטא בקשקשת, חטטים, פיגמנטציה) וקרטוזיס פילאריס בישבן. יש לציין שלאור המקצועיות הסכמתי מבלי שהיה לי היסוס אחד בגוף כי... לא כמו בסיפור סינדרלה איריס לא הבטיחה אגדות ואין שרביט שתוך הנפה אחת הכל ייעלם. אבל מה שכן היא הבטיחה זה לגרום לי להיראות ולהרגיש כמו סינדרלה. נכון, הטיפול כרוך בלא מעט מחטים וניקוי יסודי של הקומודונים עליהם מתיישבים החיידקים. והמוצרים הנילווים שכוללים התמדה וצורכים לא מעט זמן בהחלט שווים את זה כי.. התוצאות של איריס מדברים בעד עצמן! כיום אחרי הטיפול השלישי, יכולה לומר שאני מרגישה שהפייה שלי פשוט החזירה לי את צבע הפנים, הם כבר לא מייצרים קשקשת או שומנים, האדמומיות פחתה בצורה כלכך משמעותית שאני צריכה להחליף את הצבע של המייק אפ. משתוקקת להמשך הטיפולים ורוצה להגיד תודה למטפלת פרא קומקטיקאית מספר אחת!!