טל- אקנה וסבוריאה קשה בפנים - ניתן לקבל טלפון אצל איריס

מספר: 252
לעמוד קודם

הגעתי לאיריס עם אקנה וסבוריאה אחרי שנים של תסכול מקוסמטיקאיות ותכשירים לא יעילים כדורים שונים ורופאים וכלום לא עזר. ראיתי באינטרנט במקרה עליה נכנסתי קראתי תגובות והבנתי שכנראה יש פה משהו מעניין. ישר קבעתי תור לייעוץ והתחלתי לטפל. תוך מספר שבועות כבר נראה שינוי והבטחון והאור נראו לעין. הודות לטיפול המסור והמושלם המקצועיות והסבלנות שלה ולתכשירים והתוספים שהיא נותנת אני ממש כמעט בסוף ופני חלקות כמעט לגמרי. באמת קסם! ממליץ בחום רב לכל מי שסובל מאקנה או סבוריאה או כתמים שונים להגיע אליה בהקדם ולהתחיל לחיות את החיים ללא הבעיה המציקה. איריס אין עליך! רוצה סיפור הצלחה משלך התקשר/י ל-0558833337

איריס לוי - טיפול בבעיות עור
באישור משרד הבריאות ו FDA
whatsapp
whatsapp
This website uses cookies to improve performance and to enhance the user experience.
Accept

איריס, אישה יקרה ומדהימה שלי, ראשית אגיד תודה ענקית , קודם כל על המקצועיות, הגעתי אליך חסרת אונים אחרי שעברתי אצל אין סוף קוסמטיקאיות, שהבטיחו לי טיפולים קלים מהירים ולצמיתות, ורופאי עור הכי נחשבים ויקרים בשוק. שילמתי מאות אלפי שקלים בתקווה למצוא פיתרון לבעיה שלי ואף אחד לא הצליח... הגעתי אליך כבר בהרגשה של ניסיון אחרון ובמחשבה שאי אפשר לטפל בבעיה שלי, וכמו שהבטחת בפגישת הייעוץ כך קרה, הכל חלק, מושלם , סוחף מחמאות, נקי מפצעים סימנים וכתמים! מעבר לכך שאני מרגישה חלקה נקייה ויפה מאי פעם רוצה לנגיד לך תודה על השירות המדהים הסובלנות התמיכה העידוד ההודעות אפילו בשעות הקטנות של הלילה רק לתזכר למרוח משחה או משהו כזה, לא מובן מאליו בכלל שעוד למומחית ברמה שלך יש לא רק ניסיון יכולת וגם הצלחה, אלא גם לב!!!!! תודה ענקית לך, זכיתי להכיר מישהי באמת מקצועית והכי חשוב אנושית, תודה לך, אני לראשונה מזה שנים יכולה להסתובב בלי להרגיש בושה! תודה תודה תודה !

ניתן לקבל טלפון מאיריס אחרי שסבלתי מפצעי בגרות וסבוריאה 3 שנים מצאתי את הפלא שנקרא איריס באינטרנט. הייתי אצל קוסמטיקאית, אצל רופאת עור, ניסיתי תכשירים שהמליצו לי עליהם בסופר פארם ומה לא רק כדי להיפטר מהבעיה. כבר די התייאשתי וחשבתי שלא אצליח למצוא שום פתרון, ואז עשיתי חיפוש קטן באינטרנט והגעתי לאתר של איריס, והתחושה אמרה לי שהגעתי למקום הנכון ושהיא זאת שתוכל לעזור לי. כבר מהפגישת ייעוץ הראשונה הבנתי שאיריס היא בנאדם שלוקח ברצינות את הבעיה שלי, ורוצה לעזור לי יותר ממה שאני רוצה לעזור לעצמי. אחרי הטיפול הראשון כבר ראיתי שיפור ואני רק ממשיך לראות שיפור עם כל טיפול שאני מגיע אליו! איריס נותנת יחס חם, צוחקת, סבלנית, והכי חשוב זמינה תמיד לטלפונים, לשאלות ולהצקות מצד הלקוחות אז אחרי חצי שנה שאני כבר מטופל אצל איריס אני יכול להגיד שאני רק מתחרט שלא הגעתי אליה קודם, והמון המון תודה לך :)הטיפול המערכתי פנימי וחיצוני בטכנולוגיית IPL וגלי רדיו RF ללא שינוי באורך החיים שלי, ללא שינוי בתזונה, וללא ויטמינים (כדורים).רוצה סיפור הצלחה משלך התקשר 0558833337

במהלך השנה האחרונה פניתי לאיריס לוי, מומחית לבעיות עור, בעקבות בעיית עור מטרידה שסבלתי ממנה שנים רבות ולא מצאתי לה פתרון ממשי. אחרי חיפושים מתסכלים אחר מענה, הגעתי לאיריס, וזו הייתה אחת ההחלטות הטובות שקיבלתי. איריס היא לא רק מומחית בתחומה אלא גם אשת מקצוע דייקנית, רגישה וקשובה, שהעניקה לי טיפול מסור ומותאם בדיוק לצרכים שלי. כבר מהפגישה הראשונה התרשמתי עמוקות מרמת הידע והמקצועיות של איריס. היא הסבירה לי על מהות הבעיה, פרטה באדיבות על השלבים הצפויים של הטיפול, והציגה תוכנית ברורה ומסודרת. במהלך כל מפגש, איריס הקפידה לסקור את השינויים שהתרחשו בעור שלי ולבחון את השפעת הטיפולים, תוך ביצוע התאמות מדויקות לפי הצורך. הקפדנות הזו, שהורגשה בכל שלב בתהליך, נתנה לי תחושת ביטחון וידיעה שאני בידיים מקצועיות. אחד הדברים הבולטים בתהליך עם איריס היה הדיוק הרב והארגון שהיא מביאה לתוך כל טיפול. כל צעד מבוצע באופן מחושב, תוך הקפדה על פרטים קטנים שמעצימים את אפקטיביות הטיפול. איריס שמה דגש רב על שמירה על סדר והיגיינה, הן בתהליך הטיפול עצמו והן בהנחיות שהעבירה לי לטיפול ביתי. מעבר למיומנות הטכנית, אריס מתבלטת ברגישות ובאכפתיות יוצאת דופן כלפי המטופלים שלה. בכל פגישה היא הקפידה לשאול לשלומי, ולהבין כיצד אני מרגישה לא רק בהיבט הפיזי אלא גם בהיבט הרגשי. היא התעניינה בשינויים שחוויתי, והסבירה במדויק למה לצפות לאורך כל שלבי ההחלמה. התמיכה הזו, שכללה הקשבה אמיתית ויכולת להבין את המקום שממנו הגעתי, הפכה את התהליך כולו לחוויה חיובית ונעימה, על אף הקשיים שעברתי עד אז. לאורך התהליך ראיתי שיפור הדרגתי ומדהים במצב העור שלי, מה שהוביל אותי להכיר תודה עמוקה על השינוי שעברתי בזכותה של איריס. העבודה המסורה, הידע הרב, והיכולת להבין את הצרכים שלי לעומק, יצרו חוויית טיפול יוצאת דופן ששינתה את חיי. לסיכום, אם אתם מחפשים מומחית לבעיות עור שתדע להעניק טיפול מקצועי, יסודי ומלא באכפתיות, אני ממליצה בחום על איריס לוי. היא הצליחה להעניק לי את הכלים ואת הטיפול המדויק שנזקקתי לו, והשיבה לי את הביטחון ואת הנוחות בעור שלי.

ניתן לקבל טלפון להתקשרות מאיריס. הגעתי לאיריס לפני כ-5 וחצי שנים, הייתי תיכוניסט עם אקנה קשה בעור שטופלה באנטיביוטיקה ללא הטבה. טופלתי אצל איריס בצורה אינטנסיבית לאורך שנה וחצי ולאחר מכן דאגתי להגיע אליה לתחזוק המצב (ניקוי עמוק, ניקוז נקבוביות) גם לאורך הצבא. כיום, אני סטודנט לרפואה בשנה השלישית, וכחלק מהתכניות שלי לארץ – ידעתי שאני חייב להגיע לאיריס לניקוי עמוק וניקוז, למרות שמצב העור שלי משביע רצון. מעבר לכך, כיום בתור סטודנט שלומד על רפואת העור לאורכה, רוחבה ועומקה (כן, לעור יש עומק – ובדרך כלל שם מתחילה הבעיה) ואני מבין את הערך הרפואי בטיפולים שאיריס מעניקה.

למעשה, בתור אדם שלומד את מקצוע הרפואה, קשה להגיד אך אין ברירה אחרת, זו האמת – לרפואה הקונבנציונלית אין את הכלים התרפיוטים המספקים להתמודד עם בעיות עור כמו אקנה הורמונלית, אקנה וולגריס חיידקית, פוליקליטיס, סבוריאה, אבצסים, קרבונקלים ופרונקלים. הפתרונות הדרמטולוגים לאקנה לדוגמא הן האנטיביוטיקה שטומנת בחובה בעיות רבות (נושא העמידות החיידקית לאנטיביוטיקה שגוברת משנה לשנה, העובדה שטיפול סיסטמטי באנטיביוטיקה משנה את מאזן הפלורה הטבעית והורג כל חיידק הרגיש לאנטיביוטיקה הספציפית הזו מבלי הבחנה, מה שגורם לייצירת "מקום חדש" להתרבות חיידקים אחרים) ונגזרות רטינול (ויטמין a) כמו רואקוטן שהשפעותיהם על הכבד לטווח הארוך אינן חיוביות. למעשה, הפתרונות הללו מטפלות בתסמינים ולא ממש בבעיה.

הטיפול שאיריס מציעה, מבחינה רפואית הוא למעשה "ספונג'ה לעור" – ניקוי עמוק בעזרת חומרים לא חריפים לעור וניקוז מכאני של הנקבוביות. צריך לזכור, שהעור הוא האיבר הגדול ביותר בגוף והוא מכיל תאים עם קצב חלוקה גבוהה, שכבת האפידרמיס מכילה תאים שעברו קרטיניזציה (מוות ומילוי התוכן בקרטין) והתאים הללו נושרים כל הזמן, ובשילוב של זיעה, סבום (הפרשה טבעית של העור מבלוטות הסבום, עשירה בסוכרים וליפידים) סותמים את פתח הניקוז של הבלוטות בעור ויוצרים בלוטה סגורה, שממשיכה להפריש, יוצרת תנאים מעולים להתרבות חיידקים מה שגורם לזיהום מקומי ולאקנה שכולנו מכירים. איריס מסירה את אותם תאים שעברו קרטיניזציה (פילינג), מנקה את העור מהצטברות חומרים שונים (סבום, זיעה, לכלוך ופיח מהאוויר), גורמת להתרחבות הנקבוביות ומנקזת אותם היטב בצורה מכאנית. לאחר מכן, איריס דואגת להרגיע את העור בשימוש במסיכות סופגות וקרמים מקלי-גירוי. שורת התכשירים שאיריס מציעה, כולם תוצאת כחול-לבן, מותאמים היטב למצב העור באקלים הישראלי, דבר שצריך לדעת (ייצרנים בינלאומיים מתאימים את הרכב התכשירים לאקלים האירופאי, שהוא שונה בתכלית משלנו הישראלי).

בקיצור ולעניין – כשהרפואה הקונבנציונלית לא מספקת פתרונות (כמו במקרה שלי) איריס נכנסת לתמונה ופועלת על פי עקרונות הפיזיולוגיה הטבעית של העור ומחזירה את המצב לקדמותו. לא מדובר בקסם, ודרושה התמדה, ללא ספק. אני כבר 5 שנים עם איריס ולמדתי לסגל הרגלי נקיון לעור ממש כפי שלמדתי לצחצח שיניים ביינקותי. כיום, כמו שאני קונה חלב לקפה של הבוקר, אני דואג לקנות צמר גפן לניקוי העור, סבון לא מגרה ולא מייבש לעור, פילינג אחת לכמה ימים, מי פנים לייצוב רמת החומציות וחיטוי חלקי של העור והכי חשוב – קרם לחום עם מסנן קרינה spf בדרגה שרצוייה לעור שלי. התוצאות – חד משמעיות. העור שלי נראה טוב, לא עייף והכי חשוב – נקי ואחיד.

חשוב לזכור שטיפול לא נכון בעור (ניקוזי אקנה ואבצסים בייתיים ודוגמא) יכולים לגרום יותר נזק מתועלת והנזק בעור הוא בדרך כלל בלתי הפיך ונראה לעין. כך גם קוסמטיקאית לא מקצועית. אצל איריס זה לא המצב. היא דואגת להתעדכן כל הזמן בתכשירים חדשים, שיטות חדשות וספרות מקצועית בתחומה. 
איריס – תודה על הטיפול והיחס החם ותודה שלימדת אותי את ההרגלים הללו, וכיום כשאני לומד רפואה – יש לי אסמכתא מקצועית לעניין ממקור ראשון. 
תודה!