טל- אקנה וסבוריאה קשה בפנים - ניתן לקבל טלפון אצל איריס

מספר: 252
לעמוד קודם

הגעתי לאיריס עם אקנה וסבוריאה אחרי שנים של תסכול מקוסמטיקאיות ותכשירים לא יעילים כדורים שונים ורופאים וכלום לא עזר. ראיתי באינטרנט במקרה עליה נכנסתי קראתי תגובות והבנתי שכנראה יש פה משהו מעניין. ישר קבעתי תור לייעוץ והתחלתי לטפל. תוך מספר שבועות כבר נראה שינוי והבטחון והאור נראו לעין. הודות לטיפול המסור והמושלם המקצועיות והסבלנות שלה ולתכשירים והתוספים שהיא נותנת אני ממש כמעט בסוף ופני חלקות כמעט לגמרי. באמת קסם! ממליץ בחום רב לכל מי שסובל מאקנה או סבוריאה או כתמים שונים להגיע אליה בהקדם ולהתחיל לחיות את החיים ללא הבעיה המציקה. איריס אין עליך! רוצה סיפור הצלחה משלך התקשר/י ל-0558833337

איריס לוי - טיפול בבעיות עור
באישור משרד הבריאות ו FDA
whatsapp
whatsapp
This website uses cookies to improve performance and to enhance the user experience.
Accept

אני מגיעה לאיריס לטיפול בקרטוזיס פילאריס בזרועות בצוואר ובגב כבר מספר שבועות ועברתי מספר טיפולים. מדובר בתהליך שכולל עבודה קשה גם מצדה של איריס בקליניקה (כמו שהיא תמיד אומרת-אין פתרונות קסם) וגם עבודה קשה שלי כמטופלת בבית. אמנם התהליך מבחינתי עוד לא הסתיים אולם החיספוס כבר נעלם כלא היה, והרופאים כולם אמרו לי אין טיפול, אין פתרון, ואיריס כבר החליקה לי את הזרועות לגמריי, לא להאמין, אין ספק שקיים שיפור ניכר במצב גם של הכתמים וגם של האדמומיות, לפחות ב-80-70 אחוז, ואני יכולה להעיד על איריס שהיא אף פעם לא מבטיחה משהו שהיא לא יכולה לקיים, גם אם זה ייקח זמן-זה יקרה. מבחינתי, אני ממליצה על איריס בחום, ההשקעה אצלה שווה והיא באמת הדבר האמתי! רוצה סיפור הצלחה משל עצמך התקשר כעת 0558833337 לתיאום פגישת ייעוץ חינם. הטיפול ניתן על ידי איריס עצמה ולא ממטפלות אחרות כפי שנהוג בתום. הטיפול מומלץ כסדרה של בין 10 – 8 מפגשים (לעתים גם יותר) וכטיפול תחזוקתי /משמר / תומך אחת ל-3 חודשים/חצי שנה.

 הגעתי לאיריס בעקבות שילוב של קרטוזיס פילאריס ואקנה. השתמשתי חמש פעמים ברואקוטן, וגם אחרי הפעם החמישית הפצעים חזרו בפנים בחזה ובגב ללא שום שיפור אפילו לא קטן.  לאחר שנים עם הכדור שמבטיח קסמים, שההשפעה שלו נגמרה המצב חזר לקדמותו באכזבה גדולה. פחדתי ללכת לקוסמטיקאיות כי הייתי בטוחה שאם הכדור הכ״כ חזק לא עזר לי, איך טיפולים חיצוניים כן? אז זהו, שאצל איריס השילוב של הטיפול הפנימי יחד עם החיצוני גרם לי לראות בה מישהי שמציעה דרך פיתרון הגיונית. מהשיחה הראשונה היה מאוד ברור שמדברים עם מישהי בעלת כל-כך הרבה ידע, מציאותית הגיונית ושגורמת לך להבין בעצמך איך מתמודדים. הייתי סקפטית מאוד ומיואשת, והנה אני בטיפול החמישי ואני לא מאמינה לשיפור שחל בכל אחד מהחלקים הבעייתיים, גם הגב גם הפנים וגם החזה. פחדתי שיעבור עוד קיץ שאתבייש ללכת עם בגד ים, וכבר בטיפול ה5 אני מוצאת את עצמי עם ביטחון לעשות זאת ועדיין לא מאמינה. מאושרת על היום שהחלטתי לפנות אליה ובעזרתה מצאתי את התמורה המלאה ביותר לכסף שאני משלמת. מתרגשת לחמשת הטיפולים הבאים. תודה לך איריס!