טל- אקנה וסבוריאה קשה בפנים - ניתן לקבל טלפון אצל איריס

מספר: 252
לעמוד קודם

הגעתי לאיריס עם אקנה וסבוריאה אחרי שנים של תסכול מקוסמטיקאיות ותכשירים לא יעילים כדורים שונים ורופאים וכלום לא עזר. ראיתי באינטרנט במקרה עליה נכנסתי קראתי תגובות והבנתי שכנראה יש פה משהו מעניין. ישר קבעתי תור לייעוץ והתחלתי לטפל. תוך מספר שבועות כבר נראה שינוי והבטחון והאור נראו לעין. הודות לטיפול המסור והמושלם המקצועיות והסבלנות שלה ולתכשירים והתוספים שהיא נותנת אני ממש כמעט בסוף ופני חלקות כמעט לגמרי. באמת קסם! ממליץ בחום רב לכל מי שסובל מאקנה או סבוריאה או כתמים שונים להגיע אליה בהקדם ולהתחיל לחיות את החיים ללא הבעיה המציקה. איריס אין עליך! רוצה סיפור הצלחה משלך התקשר/י ל-0558833337

איריס לוי - טיפול בבעיות עור
באישור משרד הבריאות ו FDA
whatsapp
whatsapp
This website uses cookies to improve performance and to enhance the user experience.
Accept

אני בת 23 ולאחר שנים של סבל עם קרטוזיס פילאריס בישבן, בזרועות ובגב וכתוצאה מכך שנים של חוסר ביטחון, הרמתי ידיים. הרמתי ידיים בעקבות פנייה לאינספור רופאי עור שאמרו שאין טיפול אפשרי לבעיה, ולפתע נתקלתי באתר של איריס. הייתי סקפטית כי חשבתי לעצמי מה כבר קוסמטיקאית יכולה לעשות שפרופסור לבעיות עור לא יכול, אבל בכל זאת החלטתי לנסות את מזלי כי לא היה לי מה להפסיד . כבר בפגישת הייעוץ היה ניתן לראות שאיריס לא באה לשחק משחקים(מה גם שהיא מקצועית, אכפתית ונחמדה ממש!) והיא המליצה לי על סדרת טיפולים. עם השיטה הבלעדית שלה, כבר לקראת אמצע הטיפולים התחלתי לראות תוצאות- העור שלי נהיה ממש חלק והכתמים האדומים החלו להתבהר. אין ספק שאיריס מחזירה את הביטחון לאלו שהוא אבד להם!! ממליצה עליה בחום !!! רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? הטיפול ניתן לך רק על ידי בלבד. ולא ממטפלות אחרות שאך סיימו קורס וניסיונן אינו מוכח. לתיאום פגישת ייעוץ חינם התקשר/י ישירות ל-0558833337

אני דוד בן 30, מגיל 19 סובל מפצעים ובהמשך השנים המון כתמים בגב. במהלך החיים עשיתי פילינג עמוק (טיפול ששלח אותי למיטה למשך 3 ימים של מחלה) והפצעים בגב נעלמו לכמה ימים ולאחר מכן חזרו. ניסיתי ריקוטן לחודש אך עשה לי כאבי בטן ולא יכולתי להמשיך לקחת. במהלך השנים התעלמתי מהגב עד שבגיל 29 הוא כבר היה מלא פצעים גדולים, כאב ומלא כתמים. באותו זמן החלטתי לחפש מומחית בתחום והגעתי לאיריס לוי. אצל איריס עברתי 10 טיפולים שהתמקדו בפצעים, ובכתמים. איריס נתנה לי משחות תוצרת כחול-לבן משחות המיועדות רק לבעיות עור, העובדות במקביל למכשיר IPL ו- RF מכשיר המטפל רק בבעיות עור וזה השילוב המנצח, משחות/קרמים + כל פגישה, בשילוב עם הטכנולוגיה המיועדת אך ורק לטיפול בבעיות עור, (אקנה - פצעי אקנה - כתמי אקנה - צלקות אקנה - חטטים וסימנים מאקנה).

קרמים אותן הייתי צריך למרוח כל יום במהלך השבוע. כרגע אין פצעים בכלל על הגב (אולי אחד בודד), וזאת לאחר שעברו חודשיים מהטיפול האחרון. נשארו מעט כתמים, אך אני ממשיך למרוח גם את תכשירי ההבהרה שרכשתי על פי הנחייתה, ומאמין שגם זה יעבור בהמשך לאחר שאסיים למרוח את המשחות שאיריס נתנה לי. במהלך חודשי הטיפול שהתארכו בגלל הקורונה (12) איריס ליוותה אותי בטלפון והייתה זמינה לכל שאלה עד השעה 11 בלילה. איריס הייתה מקצועית מאוד והסבירה לי לכל אורך הטיפולים, על מה עובדים ואיך עובדים. איריס מקסימה והייתה "מנדנדת" לי במהלך השבוע לשים משחות ומבקשת לשלוח תמונות ולהבין מה קורה עם הגב שלי. ממש הרגיש שהיא רוצה שזה יצליח יותר ממני. אני מאוד מרוצה מהתוצאות שקיבלתי. לא האמנתי שהגב שלי יחזור להיות ללא פצעים. אבל לפי דעתי מאוד שווה את זה. איריס חמה, מקסימה, ומקצועית. פרפקציוניסטית, מומלצת מאוד!!!

הגעתי לאיריס אחרי שסבלתי מאקנה וסבוריאה קשה 3 שנים, 3 שנים שהתביישתי לצאת מהבית, 3 שנים שהייתי אומר לעצמי: "תן לזה עוד קצת זמן וזה יעבור בסוף" וככל שהזמן עבר זה רק הלך והחמיר והבושה הלכה וגדלה והביטחון העצמי הולך ונעלם וכל האיכות חיים נפגעת בצורה שרק מי שסבל מאקנה בפנים יכול להבין. במהלך ה-3 שנים האלה הלכתי לרופאים, לקחתי כדורים שונים ומרחתי משחות וכלום לא עזר וזה הרגיש לי כמו כוסות רוח למת ואז ברגע של ייאוש ועצבים ואחרי שיצאו לי עוד כמה פצעים לאוסף החלטתי שאני שם לזה סוף ומחפש פתרון סופי לבעיה, התחלתי לחפש באינטרנט ואיך שהגעתי לאתר של איריס האינטואיציה אמרה לי שהגעתי למקום הנכון, קבעתי פגישת ייעוץ ושם איריס נתנה לי את התקווה והביטחון שאני בידיים טובות שחיפשתי, בפעם הראשונה הגעתי למישהי שהסתכלה על הפנים שלי ולא נבהלה וידעה להסביר לי יותר טוב ממני בדיוק ממה אני סובל ומה צריך לעשות כדי שזה יהיה מאחורי, היום אני כבר אחרי שנה של טיפולים אצל איריס והפנים כמעט במצב מושלם הודות לטיפול הכי מקצועי שיש ויחס וסבלנות ברמה אחרת, הטיפולים אמנם לא נעימים תמיד ויש הרבה עבודה לטיפול גם בבית אבל אין ספק שזה שווה את זה והיום אחרי שנה בדיוק של סדרת טיפולים אינטנסיביים ורצופים שבסיומם טיפולים עם מרווחים ארוכים יותר לשמר את המצב אני רק רוצה להגיד לך תודה רבה על הכל!